Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@02:21:40 GMT

نواز شریف: گفته‌اند به پاکستان برنگردم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۵۴۲۳

نواز شریف: گفته‌اند به پاکستان برنگردم

مقامات نهاد مبارزه با فساد و وزارت امنیت پاکستان تصمیم گرفته‌اند که فرودگاه "علامه اقبال" را برای ورود نواز شریف و دخترش به این کشور در روز 13 ژوئیه ببندند. شریف گفته است، پیام‌هایی دریافت کرده که از او خواسته‌اند به پاکستان بازنگردد.

ایران آنلاین / نهادهای اجرایی قانون برنامه‌ای امنیتی را در آستانه ورود نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان و دخترش، مریم نواز به پاکستان در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدر و دختر پس از ورود به لاهور، با هواپیمایی دیگر به اسلام‌آباد منتقل می‌شوند.

نخست وزیر سابق پاکستان و دخترش، عصر امروز، سه‌شنبه به وقت محلی، لندن را ترک می‌کنند.

نواز شریف در مصاحبه‌ای با روزنامه نیشن گفت: پیام‌هایی برای من ارسال شده که در آن‌ها از من خواسته‌اند در لندن بمانم و به پاکستان بازنگردم.

او در خصوص پیروزی حزب مسلم لیگ (نواز) در رای‌گیری پاکستان ابراز امیدواری کرده و گفته است که مخالفانش در روز رای‌گیری با ناامیدی تلخی رو به رو می‌شوند و مردم این کشور تصمیم‌گیرنده این رای‌گیری هستند و پیروزی تاریخی‌ای را نصیب این حزب خواهند کرد.

او در ادامه اظهار کرد، همسرش را که در لندن تحت درمان قرار دارد، ترک خواهد کرد و برای "عمل به وظیفه‌اش نسبت به ملت" به پاکستان بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد، شرایط و پیامدهای بازگشتنش به پاکستان هرچه که باشد آن را می‌پذیرد و به این کشور بازمی‌گردد زیرا کشورش به او نیاز دارد.

نخست وزیر سابق پاکستان با اشاره به اینکه شعار "احترام به آرا" که از سوی حزب او مطرح شده، در پاکستان به رسمیت شناخته می‌شود، گفت: مردم این کشور به آنچه که در آستانه انتخابات در حال وقوع است، آگاه هستند.

نواز شریف تصریح کرد: به من پیام‌هایی داده‌اند، مبنی بر اینکه نباید به پاکستان بازگردم و باید در لندن بمانم. همچنین گفته‌اند که در روند درخواستم برای تجدید نظر در حکم صادر شده از سوی دادگاه مداخله خواهد شد اما من از موضع خود دست نمی‌کشم.

شریف در مصاحبه‌اش اظهار کرد: من پرچم شعار "احترام به آرا" را برافراشته‌ام و حاضرم هر چیزی‌ را که لازم باشد برای آن قربانی کنم. آنان که برای ترساندن من تلاش‌ می‌کنند نمی‌دانند که مرد با ایمان از هیچ‌کس جز خدا نمی‌ترسد.

نواز شریف، مریم و کاپتان محمد صفدر اعوان، یکی از اعضای سابق مجلس ملی پاکستان، هفته گذشته در پرونده اسناد پاناما به ترتیب به ۱۰، هفت و یک سال زندان محکوم شدند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس

منبع: برترین ها

tags # دانشگاه شریف سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس