Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

عباس الیاسی در گفت‌و‌گویی، درباره اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی در ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم به خوبی در ترکیه جریان داشته و بازی‌ها تدارکاتی هم در حال برگزاری است. ان‌شاءالله تیم تا روز سه‌شنبه هفته پیش رو در آنکارا حضور خواهد داشت و بعد به ایران بازخواهد گشت.

وی در مورد بحث جذب بازیکنان خارجی برای تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: این بحث هم به خود توشاک واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن مدنظر هستند، اما در نهایت خود توشاک در این مورد تصمیم می‌گیرد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه با مسعود شجاعی مذاکره کرده است، گفت: خیر، اصلاً ما با این بازیکن مذاکره‌ای نداشته‌ایم و قرار هم نبوده است شجاعی به تیم ما بیاید!

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدیویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.» این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته