Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی در ابتدا با گرامیداشت سالروز خیزش و خروش مردمی علیه مستکبران خاطر نشان کرد تحرکات آمریکا و اسرائیل برای سیطره بر امت اسلام، هجمه فراگیر است و فقط نظامی نیست.

الحوثی با تاکید بر ضرورت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از طریق هوشیاری و وحدت امت و عمل به مسئولیت گفت دشمن همواره برای سیطره نظامی بر ما تلاش می‌کند، چرا که ما در یک منطقه استراتژیک قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود دشمنان ما تفرقه‌‌افکنی و ایجاد درگیری در میان امت اسلام را با هدف متلاشی کردن آنها و سیطر بر ما دنبال می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد دشمن تمایل دارد ما را به بازار و امت مصرف‌گرا تبدیل کند.

وی خاطر نشان کرد متجاوزان سعودی به دنبال سیطره بر یمن و تقدیم ثروت‌هایش به آمریکا هستند.

الحوثی در ادامه گفت آمریکا و اسرائیل می‌خواهند جامعه ما به جامعه‌ای که فساد در همه چیز بر آن حاکم باشد، تبدیل شود.

رهبر انصارالله تاکید کرد اسلام سعودی و اماراتی نمونه‌ای از نفاق با هدف خدمت به آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود دوستی و سرسپردگی در مقابل آمریکایی‌ها از سوی کشوری چون عربستان سعودی حتی اگر ادعا کند که حامل پرچم اسلام است،خروج از اصول اسلام و از اسلام عظیم دور است.

الحوثی گفت بازگشت به قرآن کریم به عنوان یک نگرش و دیدگاه عملی ما را از گمراهی نجات می‌دهد و امت اسلام به این مسئله برای مقابله با هجمه فراگیر آمریکا نیاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما در حال جهاد با دشمنانی هستیم که برای سلب آزادی ما تلاش می‌کنند.

رهبر انصارالله اظهار داشت : خداوند سبحانه و تعالی به ما فرمان داده تا جهاد کنیم و با کسانی که علیه ما توطئه می‌کنند، مقابله کنیم.

وی بار دیگر تصریح کرد هدف متجاوزان آمریکایی و سعودی، سیطره بر یمن است.

الحوثی درباره تجاوز سعودی آمریکایی اماراتی و مزدورانشان به الحدیده گفت دشمن می‌خواست جنگ سریعی در الحدیده داشته باشد،‌اما با قدرت ما غافلگیر شد.

وی افزود دشمن اماراتی، سعودی و آمریکایی به خوبی این نکته را درک می کنند که هیچ موشکی از طریق بندر الحدیده به ما نمی‌رسد.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد ما ابتکار فرستاده سازمان ملل را قبول کردیم، ولی متجاوزان سعودی اماراتی از همکاری طفره می‌روند.

وی تاکید کرد ما باید با کسانی که می‌خواهند بر ما سلطه پیدا کنند و به بردگی بکشانند و تصمیم‌گیری و آزادی ما را سلب کنند، مقابله کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد