Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان گفت: متأسفانه روال تامین اعتبار و تخصیص‌های تعمیر خوابگاه‌ها در تابستان ۹۷ طبیعی پیش نمی‌رود و تا کنون اعتباری تأمین نشده است.

اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ایام تابستان بیان داشت: برنامه تعمیرات خوابگاه در صورت تأمین منابع مالی در دستور کار قرار دارد  که در این صورت 2 خوابگاه‌ در تابستان تعمیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقدی ادامه داد: خوابگاه شبنم و خوابگاه دخترانه فرزانگان در تابستان امسال تعمیر خواهند شد که بناست مشکل سیستم فاضلاب خوابگاه شبنم رفع و در خوابگاه فرزانگان اقدامات به روز رسانی و اصلاح تجهیزات خوابگاه انجام شود.   معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: متأسفانه روال تأمین اعتبار و تخصیص‌های تعمیر خوابگاه‌ها در تابستان ۹۷ طبیعی پیش نمی‌رود و تا کنون اعتباری تأمین نشده است.
وی بیان کرد: از سال ۹۴ تا کنون ۴ بلوک خوابگاهی شامل خوابگاه زینب، بهادربیگی و همچنین خوابگاه فرزانگان ۳ به طور کامل تعمیر و تجهیز شده است.   نقدی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در تابستان نیز خوابگاه زینب به مسافران اسکان خواهد داد.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه حذف لامپ‌های پرمصرف در خوابگاه زینب را از دیگر راهکار‌های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: به این طریق ۴۵ تا ۷۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده است و در همین راستا سرا‌های غدیر در آینده به لامپ‌های ال‌ای دی مجهز خواهند شد.   وی از انفرادی کردن تخت‌های دانشجویان سرا‌های دانشجویی خبر داد و گفت: کمدها و سرامیک کف خوابگاه تعویض شده و تخت‌ها نیز فیکس شده‌اند که در هنگام استراحت موجب آزرده شدن سایر هم خوابگاهی‌ها نشوند.   نقدی در ادامه به بحث تغذیه دانشجویان پرداخت و گفت: به منظور رعایت مسائل بهداشتی در آشپزخانه، کارشناس تغذیه مخصوص این موضوع در نظر گرفته ایم تا مسائل بهداشتی را رصد و وجود هر گونه مشکلی را گزارش کند.   معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در گذشته برخی اعتراضات درباره غذا‌های پروتئین دار و گوشتی بود، افزود: اکنون برند گوشت مرغ را تغییر داده و رضایت دانشجویان را جلب کرده‌ایم.   وی با تاکید بر پخت صنعتی غذا عنوان کرد: در طول سال‌های آینده به کمک شرکت فراپخت، پخت صنعتی را در دانشگاه مستقر خواهیم کرد.
نقدی همچنین به مزایای پخت صنعتی از طریق فراپخت اشاره کرد و گفت: در طبخ غذا به این شیوه دانشجو هر ساعتی که بخواهد غذا را صرف کند غذایی با کیفیت و داغ در اختیار او قرار می‌گیرد و کیفیت غذا در ساعات مختلف روز یکسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی تعمیرات خوابگاه دانشگاه بوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس