Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمدی‌مشفق ظهر شنبه  در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تا به امروز گزارشی در رابطه با ضوابط فنی و کیفیت پل سیدالشهداء دریافت نکرده است، افزود: خوشبختانه اقداماتی در حوزه فنی پروژه‌های استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان و سه‌هزار نفری ابهر نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در ادامه، از رشد قابل توجه تشکیل کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان استان زنجان طی سال گذشته و امسال خبر داد و اظهار کرد: با وجود اینکه در زمینه پروژه‌های ملی، استان زنجان در وضعیت خوبی قرار ندارد، اما بررسی ۷۲ پروژه ملی و ملی ـ استانی طی سال گذشته و نیز بررسی ۱۲ پروژه‌ای که وضعیت آنان حاد و نیاز به رسیدگی فوری داشت، از نقاط قوت به‌شمار می‌رود.

مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: چهار کارگروه نظارت، پیمان و ضوابط فنی، آموزش و ترویج ضوابط فنی و مصالح و تجهیزات ساختمان استان، ذیل این دبیرخانه فعالیت می‌کنند که برگزاری این جلسات رشد کمی مناسبی در سال گذشته در استان داشته‌اند.

محمدی مشفق یکی دیگر از اقدامات نظارتی این سازمان را مربوط به ایرادات اورژانس بیمارستان شهید بهشتی دانست و افزود: بعد از انجام نظارت‌های لازم در این زمینه، مقرر شد که مشاوری به این مجموعه اضافه شود و اصلاحات نیز اتفاق بیافتد.

کد خبر 4346394

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان عمران شهری بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی