Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز (یکشنبه، 24 تیرماه) در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد