Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
عضو فراکسیون ورزش از بررسی تقاضای معافیت سربازی ۷ بازیکن تیم ملی در این فراکسیون خبر داد و گفت: اگر ستاد کل به موضوع ترتیب اثر ندهد، به دنبال حکم حکومتی خواهیم بود.

غلامعلی جعفرزاده آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در مورد رد درخواست وزیر ورزش برای معافیت 7 بازیکن تیم ملی از سربازی از سوی ستاد نیروهای مسلح، گفت: متاسفانه سردار کمالی در نه گفتن تخصص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بازیکنان تیم ملی بازی‌های قابل قبولی را در جام جهانی به نمایش گذاشتند، دل 80 میلیون ایرانی را شاد کردند و شادی را برای مردم به ارمغان آوردند بنابراین نیاز است از آنها به طور شایسته و مطلوب حمایت کرد.

وی ادامه داد: برای موارد استثنا قانون تصویب نمی‌شود و قانون برای اموری نوشته می‌شود که استمرار دارد بنابراین موارد خاص و موردی مانند معافیت سربازی 7 بازیکن تیم ملی را می‌‌توان به صورت استثنا حل کرد.

سردار کمالی نگاه مهربانانه‌تری به ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی داشته باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه انتظار می‌رفت سردار کمالی نگاه مهربانانه‌تری به ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی داشته باشد، گفت: متاسفانه نیروهای مسلح حتی در مورد کسر خدمت فرزندان ایثارگر به صورت سختگیرانه عمل کرد و این امر نارضایتی‌های زیادی را به همراه داشت؛ انتظار می‌رود ستاد با عطوفت بیشتری با جوانان برخورد کند و نیازهای اجتماعی را لحاظ کند زیرا وقتی 11 بازیکن می‌تواند دل 80 میلیون ایرانی را در بحبوحه بحران‌های اقتصادی شاد کنند نباید در مورد معافیت سربازی آنها سختگیری کرد.

معافیت سربازی بازیکنان تیم ملی مطالبه کی‌روش و مردم است

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: عملکرد مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی در جام جهانی روسیه و در گروهی که به نام مرگ نام نهاده شد بسیار جای تقدیر دارد و از سویی جام ملت‌های آسیا را نیز در پیش داریم بنابراین معافیت سربازی بازیکنان تیم ملی نه تنها مطالبه سرمربی تیم ملی بلکه خواسته مردم نیز هست و این کمترین خدمتی است که می‌توان برای بازیکنان تیم ملی انجام داد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم، اقدام وزیر ورزش در ارسال نامه به ستاد کل نیروهای مسلح برای معافیت سربازی 7 بازیکن تیم ملی اقدامی بسیار مناسب و مطلوب خواند و ادامه داد: انتظار داشتیم ستاد کل توجه به این مهم را در دستور کار قرار دهند نه اینکه با آن مخالفت کنند.

وی با از بررسی تقاضای معافیت سربازی 7 بازیکن تیم ملی بعد از تعطیلات در فراکسیون ورزش خبر داد و گفت: اگر ترتیب اثر داده نشود مطابق اصل110 قانون اساسی از حکم حکومتی استفاده خواهیم کرد و با توجه به رأفتی که در وجود مقام معظم رهبری قرار دارد این مساله را حل خواهیم کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم افزود: بهتر است ستاد کل نیروهای مسلح یک بار برای همیشه خواسته عموم ومردم را مورد توجه قرار دهد؛ متاسفانه به طور مداوم از ستاد جواب‌های منفی، سرسختانه و در تقابل با نیازهای اجتماعی دریافت کردیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کی‌روش نیز بر موضوع معافیت بازیکنان تیم ملی تاکید دارد و بر این باور است که اگر این بازیکنان نباشند نمی‌تواند رسالت خود را به درستی انجام دهد.

در همین زمینه: مخالفت ستادکل نیروهای مسلح با معافیت فوتبالیست‌ها از خدمت سربازی وزیر ورزش خواستار معافیت ۷ بازیکن تیم ملی فوتبال ازخدمت سربازی شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

باشگاه اینتر بابت قهرمانی در سری A خرید سه بازیکن و تمدید قرارداد دو بازیکن را به سرمربی تیم وعده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی موفقیت تیم فوتبال اینتر برای کسب بیستمین اسکودتوی خود، مدیران باشگاه به سرمربی تیم، سیمونه اینزاگی وعده خرید 3 بازیکن جدید و تمدید قرارداد 2 بازیکن را داده‌اند.

اینتر روز دوشنبه هفته گذشته با فتح دربی دلامادونینا در فاصله 5 هفته به پایان فصل جاری سری A قهرمان شد و با توجه به عدم حضورش در رقابت‌های اروپایی و جام حذفی، از هفته‌های پایانی لیگ برای فرصت دادن به بازیکنان جوانش و بالا بردن سطح تجربه آنها استفاده خواهد کرد.

در همین حال مدیران باشگاه نیز وضعیت سایر بازیکنان را زیر نظر خواهند گرفت تا در صورت امکان آنها را در پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند. از آنجایی که اینتر فصل آینده علاوه بر سه تورنمنت همیشگی (سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان) در نخستین دوره جام جهانی جدید باشگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت، به بازیکنان بیشتری هم نیاز پیدا خواهد کرد. بر همین اساس، روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در شماره امروز (شنبه) خود نوشته است که مدیران باشگاه خرید سه بازیکن را در دستور کار دارند. گزینه اول آنها که فاصله زیادی تا جذبش ندارند، بنتو دروازه‌بان برزیلی 24 ساله تیم اتلتیکو پارانائنزه است. ارزش این بازیکن که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، 13 میلیون یورو برآورده شده اما گفته می‌شود باشگاه برزیلی مبلغی در حدود 20 میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

بازیکن دوم یاشوا زیرکزی مهاجم تیم بولونیاست که تابستان سال 2022 از بایرن مونیخ جدا شد و به واسطه عملکرد خوبش در فصل جاری، ارزش او به 40 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. سومین بازیکن نیز امیل هولم مدافع تیم آتالانتاست که با توجه به جدایی احتمالی دنزل دومفرایس از نراتزوری، اینتری‌ها او را به عنوان جانشین مدافع هلندی‌شان در نظر گرفته‌اند.

دو هدیه دیگر اینتری به اینزاگی حفظ دو مهره کلیدی تیمش، لائوتارو مارتینس و نیکولا بارلا است که هر دوی آنها با عقد قراردادهای جدید طولانی مدت موافقت کرده‌اند و به زودی این اتفاق جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات