Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرلند در واکنش به فرایند «برگزیت»، ۲۰۰ هزار تُن ذخیره نفتی خود را از انگلیس خارج می‌کند.

خبرگزاری مهر: ساندِی ایندیپندنت امروز در گزارشی اعلام کرد که ایرلند قصد دارد ۲۰۰ هزار تُن ذخیره نفتی خود را از انگلیس خارج کند.

این رسانه به نقل از یک منبع آگاه در دولت که نخواست نامش فاش شود در این خصوص اعلام کرد که این تصمیم در هفته جاری به امضای مقام مسئول مرتبط در ایرلند خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش مذکور در ادامه می‌افزاید: در مجموع، ایرلند ۱.۵ میلیون تُن ذخیره نفتی دارد که از این میان حدود یک سوم را در خارج از اراضی خود نگه داری می‌کند.

این درحالیست که دلیل این تصمیم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» اعلام شده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xft

منبع: فردا

کلیدواژه: ایرلند انگلیس برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کشف «گذرگاه مردگان»
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین