Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

وضعیت بیل مشخص می‌شود

اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به جدایی احتمالی گرت بیل از این تیم و پیوستنش به تیم منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از خروج زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید چند وقتی است که شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن ولزی به باشگاه منچستریونایتد به وجود آمده است. بیل همانند رونالدو پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود که تصمیم خود را برای ماندن در این تیم خواهد گرفت و تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. حالا در صورتی که این بازیکن از باشگاه رئال مادرید جدا شود، شیاطین سرخ باید مبلغی نزدیک به ۱۱۹ میلیون دلار را برای خرید این بازیکن بپردازند. اهداف نقل و انتقالاتی ساری در باشگاه چلسی مشخص شد

پس از انتقال مائوریستیو ساری از باشگاه ناپولی ایتالیا به چلسی، حال این سرمربی اهداف نقل و انتقالاتی خود برای مسابقات فصل آینده اروپا را مشخص کرده است. ساری به دنبال آن است تا آلوارو موراتا بازیکن جوان خط حمله تیم خود را به عنوان یک طعمه به باشگاه یوونتوس منتقل کرده و در قبال آن اجازه جذب هیگواین را از باشگاه یوونتوس به دست آورد. باید افزود به احتمال فراوان هیگواین پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط باشگاه تورینی از این تیم جدا خواهد شد. بیشتر بخوانید:پنج گزینه اصلی توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه + عکس مبلغ فروش کواچیچ مشخص شد

با انتقال جورجینو به باشگاه چلسی، حالا تیم انگلیسی منچسترسیتی به دنبال آن است تا متئو کواچیچ، بازیکن باشگاه رئال مادرید را جذب کند. منچسترسیتی برای خرید این بازیکن مبلغ ۸۰ میلیون پوند را پیشنهاد داده است و تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد. آندره گومز در یوونتوس و آرسنال

با جدایی آندره گومز از باشگاه بارسلونا، تیم‌های یوونتوس و آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون پوند جذب کنند. گومز همچنین از تیم‌های آمریکای شمالی پیشنهادات متفاوتی را دارد، ولی تمایلی از سفر به این تیم‌ها ندارد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و نقل و انتقالات ۵ لیگ معتبر اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی