Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@00:03:25 GMT

حسینی و نورافکن زمان برای ترانسفر داشتند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۸۸۸

سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم امید ایران از شرایط این تیم، اوضاع استقلال، دیدار سوپرجام و همچنین فینال جام جهانی حرف می‌زند.
* برای تیم امید چگونه برنامه‌ریزی شده است؟
بازیکنان در اختیار تیم‌های‌شان قرار گرفتند و تمرینات امید تعطیل شد. ما طبق برنامه عازم اربیل عراق می‌شویم و پس از دو بازی تدارکاتی با تیم ملی امید عراق به تهران برگشته و مجدداً برای دیدار دوستانه به چین می‌رویم تا با این تدارک به جاکارتا رفته و برای دیدار‌های آسیایی آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* جدایی امید ابراهیمی به ضرر استقلال تمام نمی‌شود؟
در تأثیرگذاری امید ابراهیمی برای استقلال شکی نیست، اما به هر حال امید تصمیم شخصی در مورد آینده‌اش گرفت. صرف‌نظر از این موضوع وقتی بازیکنی جدا و باشگاه متضرر می‌شود، این مسئله به باشگاه مربوط می‌شود، اما باید این را هم در نظر گرفت که خیلی از ستاره‌ها آمدند و از این تیم جدا شدند، اما استقلال بزرگ باقی ماند.
* اما جدا از امید ابراهیمی، مجید حسینی هم قصد جدایی دارد!
با وجود جدایی این دو بازیکن، قالب و  استخوان‌بندی استقلال حفظ می‌شود. صرف‌نظر از این موضوع شفر حتماً می‌تواند شرایط استقلال را بهبود ببخشد. کاش جدا از ابراهیمی، سیدمجید حسینی یکی، دو فصل دیگر در استقلال می‌ماند و بعد جدا می‌شد. همین حالت برای نورافکن هم وجود دارد، چون او هم برای جدایی و رفتن به اروپا وقت داشت و به نظرم زود از استقلال جدا شد.
* قبول دارید باشگاه‌ها باید در این مورد قوی‌تر کار کنند؟!
مسلماً ورودی و خروجی باشگاه‌ها باید به شکل بهتری مشخص شود تا تیم‌ها خصوصاً تیم‌های بزرگ کمتر لطمه ببینند.
* در مورد زمان دیدار سوپرجام که شفر مخالف است چه نظری دارید؟
مربی تیم حق دارد، چون بالاخره شرایط تیمش را در نظر می‌گیرد، اما صرف‌نظر از این مسائل من فکر می‌کنم بعد از ۶ سال قهرمان نشدن استقلال در لیگ قهرمانی سوپرجام می‌تواند پوئن مثبتی برای این تیم باشد.
* در مورد جام جهانی بپرسیم؛ شانس قهرمانی چه تیمی را بیشتر می‌دانید؟
کرواسی تیم یکدستی است، اما فرانسه با شکل بازی‌اش شاید شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد و اصولاً نوع بازی آن‌ها به گونه‌ای است که اگر به گل برسند، خیلی سخت گل می‌خورند. بازیکنان فرانسه علاوه بر کار‌های ترکیبی از دو مدافع میانی بسیار خوب بهره می‌برند که می‌توانند در ضربات ایستگاهی هم به بهترین شکل برای تیم‌شان مثمرثمر واقع شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جام جهانی عراق بازی تیم ملی چین استقلال فرانسه استقلال حسینی بختیاری زاده نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)