Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهرحجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، امام جمعه دامغان عصر روز یکشنبه 24 تیر در اجتماع حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جوار آستان مقدس امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان با تأکید بر اینکه ارزش‌های عالی انسانی با نهادینه شدن عفاف و حجاب متجلی خواهد شد، گفت: حجاب و عفاف به بانوان صیانت می‌بخشد و ارزش و مقام زن را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بانوان ما به دنبال نظام دینی و ارزشی هستند لذا باید بکوشیم در مقابل ناموس خود بی‌تفاوت نباشیم و از ایشان حمایت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان بابیان اینکه حجاب و عفاف زینت یک بانوی مسلمان است که باید از آن حفاظت و صیانت شود، افزود: حجاب در قاموس بشر وجود داشته است لذا به آنانی که به حجاب و عفت بانوان ما حمله می‌کنند برخورد و در جای خود جواب آنان را خواهیم داد.

حسینیان ارزش حجاب و عفاف را مانند فریضه روزه و نماز با ارزش دانست و با هشدار به عده‌ای که به اسم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دامغان طی چند روز گذشته در فضای مجازی بیانیه‌ای صادر و به موضوع حجاب و عفاف و حوزه علمیه حمله‌ور شدند،یاداور شد: دانشگاه مرکز ثقل جامعه است و این عده می‌خواهند دانشگاه و حوزه علمیه را روبروی هم قرار دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه و دانشجویان فرزندان ما هستند و نویسندگان بیانیه در فضای مجازی افرادی هستند که در مشهد و تهران هستند و به اسم انجمن اسلامی دانشجویان بیانیه صادر که این موضوع را رصد کردیم و به‌موقع جواب آنان را خواهیم داد و با آنان برخورد می‌کنیم.

 

وی در خصوص سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه دو هفته گذشته با موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد:  عده‌ای از افراد از این سخنان و مطرح کردن آن در فضای مجازی بهره‌برداری کردند که در این راستا در خطبه‌های نماز جمعه در کنار موضوع حجاب و عفاف مسائل و مشکلات بازار را هم مطرح و از وجود نابسامانی در بازار هم انتقاد و از حق‌وحقوق مردم دفاع و حمایت کردیم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ارزش انسانی حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای گیلان با نگاهی به روند اجرای این طرح در استان، نظر مردم را در این خصوص جویا شده است.

مردم مومن و معتقد گیلان حمایت خود را از این طرح ملی که حدود ۲ هفته از اجرای آن در کشور و استان می‌گذرد ابراز کردند.

مردم گیلان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را موجب امنیت و آرامش خاطر این قشر از جامعه دانستند.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی