Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار رفسنجان یکشنبه شب در این مراسم که با حضور رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: این پروژه حاصل تفکر و هدایت‌های شورای اسلامی شهر است و بسیار خوشحالیم که در آستانه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) بزرگترین آب‌نمای کف‌خشک کشور را افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به اینکه برای سال ۹۷ بودجه بسیار خوبی برای شهرداری رفسنجان پیش‌بینی شده است، افزود: رویکردهای مناسبی که در شورای شهر برای بهبود شهر رفسنجان در همه زمینه‌ها پیش‌بینی شده کم کم به سمت این می‌رود که بخشی از دستاوردهای آن را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اولویت‌هایی که بر این بودجه سنجش و برنامه‌ریزی شده بحث بهسازی و مناسب‌سازی فضای شهری شامل آسفالت، پیاده‌رو سازی، اصلاح روشنایی پارک‌ها و ایجاد فضاهای فرهنگی و رفاهی برای مردم است.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه شهر رفسنجان کرامت و ارزشی که باید داشته باشد امروز بیش از پیش پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در این راستا از بخش‌هایی که دست‌یافتنی‌تر بود کار را شروع کردیم.

عظیمی زاده بیان کرد: رسیدگی به عمق محلات یکی از تکالیفی است که در بودجه شهرداری تعیین شده و با برنامه‌ریزی مناسب در تمام محلات فضاهای مناسب ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا حدود ۲۳ پارک درون‌محله‌ای داریم که طراحی و برنامه‌ریزی برای شروع این پروژه‌ها آغاز و کار ایجاد دو پارک هم آغاز شده است و بهره‌برداری آن را به زودی جشن می‌گیریم.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه شهرداری در همه نقاط شهر فعالیت عمرانی و بهسازی را دیده است، یادآور شد: رویکرد اساسی بودجه شهرداری توزیع عادلانه بودجه در شهر بوده و دیدگاه اعضای شورا و عزم و اراده شهرداری بر این است که در تمام نقاط شهر امکان فعالیت وجود داشته باشد.

عظیمی زاده افزود: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در بودجه شهرداری رفسنجان پیش بینی شده و در این راستا احداث فرهنگسرا از دیگر برنامه‌های شهرداری است و بهره‌برداری از فرهنگسرای کودک و آینده در پارک جوان به زودی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: جشن‌های دوره‌ای با همت شورا و شهرداری هم رویکرد دیگر ما است و آنچه برای ما مهم است این است که همه ظرفیت‌های شهر فعال شود و مردم از شهرداری حمایت کنند تا ظرفیت‌های شهر رفسنجان فعال شود.

کد خبر 4347980

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری رفسنجان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشتستان بزرگترین شهرستان تولیدکننده خرما در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی صبح چهارشنبه در کارگروه تخصصی خرما اظهار کرد: دشتستان بالغ بر ۲۷ هزار هکتار سطح زیر کشت خرما دارد که سالانه حدود ۱۲۰ هزار تن خرما تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: سالانه ۳۰ هزار تن خرما از استان بوشهر به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود که دشتستان بالاترین میزان صادرات را در بین سایر شهرستان‌های استان دارد.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان لیست کاملی از مسائل و مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خرمای دشتستان را بطور مفصل ارائه نمود.

کارگروه تخصصی خرما با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی دشتستان، اساتید و محققین دانشگاهی و پژوهشگران مرکز تحقیقات، پارک علم و فناوری، مسئولین استانی سازمان جهاد کشاورزی، کارشناسان شهرستانی و استانی و بهره برداران بخش کشاورزی و نماینده سردخانه داران شهرستان در سالن جلسات جهاد کشاورزی دشتستان برگزار شد.

این کارگروه که با استقبال مدعوین برگزار شد و شرکت کنندگان اظهار امیدواری کردند که این مهم قدم تأثیرگذاری در بهبود کمیت و کیفیت خرمای دشتستان خواهد گذاشت. اعضای شرکت کننده در این کارگروه به بیان نقطه نظرات، چالش‌ها و راه حل های پیشنهادی پرداختند.

کد خبر 6099993

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تا دقایقی دیگر آغاز به کار میکند
  • دشتستان بزرگترین شهرستان تولیدکننده خرما در کشور است
  • حفر بیست حلقه چاه آب برای کرمان
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا