Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه دکتر بابک دین پرست در جلسه پیگیری ویژه پروژه آناهیتا که به ریاست استاندارکرمانشاه برگزار شد گفت: برای رفع مشکلات ۴ پروژه مهم در استان کرمانشاه از جمله کارخانه اسیدسیتریک، پروژه کاغذ سازی بیستون، کارخانه کاغذ غرب و پالایشگاه آناهیتا این پروژه‌ها به وزارت کشور ارجاع شده و در همین راستا دیروز اولین جلسه بررسی این پروژه‌ها با حضور مسئولین کشوری در وزارت کشور برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص پروژه اسیدسیتریک کرمانشاه افزود: در برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم این پروژه می‌تواندبا واگذاری به بخش خصوصی به چرخه تولید بازگردد.
وی در ادامه به مشکلات پروژه کاغذ سازی بیستون اشاره کرد و بیان داشت: با وجود اینکه تمام تجهیزات این واحد صنعتی خریداری شده، اما ۵ سال است که به صورت راکد رها شده است.
دکتر دین پرست با بیان اینکه برای اجرای این پروژه به ۸۰ میلیارد تومان نیاز داریم، گفت: طبق مصوبات صورت گرفته باید ۲۰ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانک صنعت و معدن و ۶۰ میلیارد تومان دیگر نیز توسط شستا پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در خصوص پروژه سوم یعنی کاغذ غرب هم گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک سپه در این زمینه تعهداتی دارند که باید حتماً انجام دهند و طبق مصوبات انجام شده هر فردی که در مزایده مربوط به آن برنده شودبه هیچ عنوان حق جابجایی این پروژه را نخواهد داشت و پروژه باید فقط برای مردم کرمانشاه فعالیت داشته باشد.
دکتر دین پرست با بیان اینگه با پیگیری‌های مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در راستای احیای واحد‌های راکد حرکت خواهیم کرد، گفت: احیای کارخانه‌های راکد موجود در استان بخش زیادی از مشکل بیکاری استان را حل خواهد کرد و این کارخانه‌ها به هر شکل مختص استان کرمانشاه هستند و هرکس که آن‌ها را برای احیاء در مزایده‌ها خریداری کند، حتما باید در داخل استان به فعالیت ادامه دهند.
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل پروژه پالایشگاه آناهیتا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای احیای پروژه آناهیتا پیگیری‌های زیادی انجام شد که منجر به امضای کنسرسیوم باحضور مجموعه ۱۱ بانک کشور برای سرمایه گذاری در این پروژه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه پالایشگاه کرمانشاه پالایشگاه آناهیتا کارخانه ها کنسرسیوم بانک صنعت و معدن شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است