Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، منابع مصری نزدیک به ریاست جمهوری این کشور از روند تغییر و بازسازی گسترده در بدنه نهادهای امنیتی مصری خبر داده است.

بر اساس این خبر این تغییرات بعد از انتخاب «عباس کامل» به عنوان رئیس سازمان اطلاعات عمومی مصر صورت گرفته است و به گفته این منابع عباس کامل بازی گردان اصلی نهادهای امنیتی در مصر به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تأکید کرده اند که عباس کامل یک نهاد امنیتی جدید نیز در داخل موسسه های ریاست جمهوری مصر تأسیس کرده و شماری از افسران سازمان اطلاعات جنگی، اطلاعات عمومی، امنیت ملی، نظارت اداری و وزارت کشور را به این سازمان ملحق کرده است و خود نیز مدیریت این سازمان را برعهده گرفته است.

بخشی از مسئولیت های این سازمان جدید التأسیس نظارت بر همه نهادهای دولتی و نظارتی و همه رسانه های مکتوب و غیر مکتوب مصری است و گزارش های این سازمان به شخص عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و عباس کامل ارائه می شود.

بر اساس این خبر عباس کامل به بازسازی کامل پرونده های مهم سازمان اطلاعات عمومی نیز دست زده است که مهم ترین آن پرونده فلسطین، لیبی و پرونده روابط سودان و مصر و سد النهضه بوده است.

کد خبر 4348371

منبع: مهر

کلیدواژه: سد النهضه عبدالفتاح السيسي عبدالفتاح السیسی فلسطین لیبی مصر ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی سوریه ایران فلسطین عراق ناتو عربستان سعودی افغانستان اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، یک منبع امنیتی از اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس نیروهای امنیتی یمن موفق شده‌اند که فعالیت‌های اطلاعاتی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به شکست بکشانند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی یمن روز آینده طی بیانیه‌ای رسمی جزییات این موضوع را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6097674

دیگر خبرها

  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)