Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:00:22 GMT

وزیر اطلاعات به استان زنجان سفر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۵۱۳۴

وزیر اطلاعات به استان زنجان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از استانداری زنجان، وزیر اطلاعات در سفر خود به زنجان، امروز در مزار شهدای گمنام (گاوازنگ) حضور یافت و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی‌داشت که در این مراسم، جمعی از مسئولان استان نیز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی را همراهی می‌کردند.

وزیر اطلاعات در ادامه این سفر، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با جمعی از مسئولان استان زنجان از جمله آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بر اهتمام به برگزاری جلسات هم‌اندیشی در استان زنجان تاکید و اظهار شد که در برهه کنونی، لزوم پیوند عاطفی بین مسئولان کشور یک ضرورت به‌شمار می‌رود که باید نسبت به برقراری عمیق این پیوند عاطفی در راستای پیشبرد اهداف نظام و نیز رفع دغدغه‌های مردم، جدیت لازم وجود داشته باشد.

همچنین در این جلسه از زنجان به‌عنوان استان‌هایی که از نیروهای مخلص و ناب انقلابی برخوردار است، یاد شد.

 وزیر اطلاعات در ادامه سفر خود به زنجان در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد.

کد خبر 4348335

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود علوی وزارت اطلاعات وزیر اطلاعات بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!