Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه سان انگلیس هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه آلکمار را بهترین گزینه برای جانشینی مالکوم در صورت شکست مذاکرات با این ستاره برزیلی عنوان کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، روزنامه سان انگلیس نوشت؛ تاتنهام در یک قدمی امضای قرارداد با مالکوم، ستاره برزیلی بوردو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این توجه زیاد از سوی باشگاه لندنی ولی هنوز آنها یک پیشنهاد رسمی برای این هافبک 21 ساله عرضه نکردند. البته این را نیز باید درنظر گرفت که باشگاه های بزگ اروپایی دیگر به دنبال مالکوم هستند و تاتنهام باید جانشینی برای او نیز داشته باشد.

علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه است. وینگر 24 ساله می تواند جانشین مناسبی در صورت شکست مذاکرات با مالکوم، ستاره برزیلی باشد. ما باید فقط به فصل گذشته نگاه کنیم تا عملکرد خوب جهانبخش را ببینیم. او در لیگ برتر هلند موفق شد به همراه آلکمار 22 گل و 14 پاس گل در 39 بازی بدهد.

این غریزه گلزنی جهانبخش جلوی دروازه رقبا چیزی عالی برای تاتنهام است تا بخشی از فشارها را در خط حمله از دوش هری کین بردارد. علاوه بر این وینگر ایرانی توانایی بازی در هر دو گوش را دارد و این همان صفاتی است که مالکوم دارد و به همین خاطر تاتنهام به دنبال او است. عملکرد جهانبخش در جام جهانی ثابت کرد که او در بازی های بزرگ می تواند بیشتر از این ها خوب عمل کند. این چیزی است که پوچتینو، سرمربی تاتنهام باید به آن فکر کند تا در صورت شکست مذاکرات در جذب مالکوم وینگر ایرانی را جایگزینش کند.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی داخلی تاتنهام علیرضا جهانبخش جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • آیا چین می‌تواند؟
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش