Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به بازنگری در قوانین دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: نقاط ضعف این قوانین باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: در دانشگاه ها این افتخار را داریم که میزبان دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر هستیم وخدمت به آنها وظیفه شرعی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 40 سالگی انقلاب این توقع است که ما یک تجدیدنظر جدی در سیاست ها و قوانین دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته باشیم ونقاط ضعف را برطرف کنیم و در این دوره جدید تاکید براین باشد که این دانشجویان بتوانند با توانمندی دوره تحصیل را بگذرانند نه این که بدون هیچ فکری فقط به حضور آنها در دانشگاه ها تمرکز کنیم.

سرسنگی اضافه کرد: توجه به دانشجویان شاهد و ایثارگر و برطرف کردن نقاط ضعف قوانین آنها باید باعث یک بازنگری در قوانین این دانشجویان در دانشگاه ها شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: بسیاری از مسائل کشور به خصوص مسائل اقتصادی با پرداختن و توجه به مسائل فرهنگی قابل حل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرسنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند