Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی رییس اسبق صداوسیما و عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی است. در شرایطی که اقتصاد کشورمان حال خوبی ندارد او در صفحه شخصی اینستاگرام خود مطلبی با عنوان غول نقدینگی در رابطه با حجم نقدینگی در کشورمان منتشر کرد و همچنین تأکید کرد نتیجه بررسی تخلف بزرگ خودرو در داخل دولت نیز بر اساس روشنگری رئیس جمهور محترم باید سریعاً اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

"غول نقدینگی!

نقدینگی کشور از سال 92 تا الان 3 برابر شده و به سقف 1500 هزار میلیارد تومان رسیده است. روزانه هم 1000 میلیارد تومان به آن اضافه می‌شود.

اگر این نقدینگی به سمت تولید و سرمایه گذاری برود ناجی اقتصاد است و الا جز تورم و گرانی و برهم زدن تعادل بازار نقش دیگری نخواهد داشت.

ارز و سکه و خودرو و مسکن هم فرق نمی‌کند. شامل خیلی کالاها شده و می‌شود.

غول نقدینگی از چراغ جادو بیرون آمده. آرزوی خوب بکنیم!!

***پی نوشت*

آقایانی که ارز دولتی گرفته‌اند و کالای تمام شده یا نیمه تمام وارد کرده‌اند ، باید به طور شفاف موجودی انبار خود را اعلام و قیمت گذاری کالاهای خود را بر اساس ارز دولتی اطلاع رسانی کنند. همچنین میزان فروش کالا در بازار را هم مرتباً اعلام نمایند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، این اتفاق هنوز رخ نداده است. خوب است دولت محترم ضرب الاجل مشخصی را برای اقناع افکار عمومی اعلام کند.
ریشه بسیاری از فسادهای قانونی! همین جاهاست.

نتیجه بررسی تخلف بزرگ خودرو در داخل دولت نیز بر اساس روشنگری رئیس جمهور محترم باید سریعاً اطلاع رسانی شود.

ظاهراً این پروژه، از آن دست موضوعاتی است که همه دستگاههای دولتی و حاکمیتی در رسیدگی به آن متفق هستند.

اگر ظرف روزهای آینده اتفاق خاصی نیفتد، بدون تردید ریشه‌های فساد هماهنگ را باید در جاهای بالاتر و فراتر از جناح‌های سیاسی دید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرغامی شورای فضای مجازی نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

ربانی ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کلیه راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 6096231

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه