Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی رییس اسبق صداوسیما و عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی است. در شرایطی که اقتصاد کشورمان حال خوبی ندارد او در صفحه شخصی اینستاگرام خود مطلبی با عنوان غول نقدینگی در رابطه با حجم نقدینگی در کشورمان منتشر کرد و همچنین تأکید کرد نتیجه بررسی تخلف بزرگ خودرو در داخل دولت نیز بر اساس روشنگری رئیس جمهور محترم باید سریعاً اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

"غول نقدینگی!

نقدینگی کشور از سال 92 تا الان 3 برابر شده و به سقف 1500 هزار میلیارد تومان رسیده است. روزانه هم 1000 میلیارد تومان به آن اضافه می‌شود.

اگر این نقدینگی به سمت تولید و سرمایه گذاری برود ناجی اقتصاد است و الا جز تورم و گرانی و برهم زدن تعادل بازار نقش دیگری نخواهد داشت.

ارز و سکه و خودرو و مسکن هم فرق نمی‌کند. شامل خیلی کالاها شده و می‌شود.

غول نقدینگی از چراغ جادو بیرون آمده. آرزوی خوب بکنیم!!

***پی نوشت*

آقایانی که ارز دولتی گرفته‌اند و کالای تمام شده یا نیمه تمام وارد کرده‌اند ، باید به طور شفاف موجودی انبار خود را اعلام و قیمت گذاری کالاهای خود را بر اساس ارز دولتی اطلاع رسانی کنند. همچنین میزان فروش کالا در بازار را هم مرتباً اعلام نمایند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، این اتفاق هنوز رخ نداده است. خوب است دولت محترم ضرب الاجل مشخصی را برای اقناع افکار عمومی اعلام کند.
ریشه بسیاری از فسادهای قانونی! همین جاهاست.

نتیجه بررسی تخلف بزرگ خودرو در داخل دولت نیز بر اساس روشنگری رئیس جمهور محترم باید سریعاً اطلاع رسانی شود.

ظاهراً این پروژه، از آن دست موضوعاتی است که همه دستگاههای دولتی و حاکمیتی در رسیدگی به آن متفق هستند.

اگر ظرف روزهای آینده اتفاق خاصی نیفتد، بدون تردید ریشه‌های فساد هماهنگ را باید در جاهای بالاتر و فراتر از جناح‌های سیاسی دید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرغامی شورای فضای مجازی نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ