Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهار پنالتی کریستیانو رونالدو توسط علیرضا بیرانوند در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال به عنوان یکی از ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی از نگاه نشریه تلگراف ثبت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شب گذشته و با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید. نشریه معتبر «تلگراف» انگلیس با اتمام این رقابتها، ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را منتشر کرد که در میان این لحظات، پنالتی گرفتن علیرضا بیرانوند در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال نیز به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه نوشت: «زمانی که علیرضا بیرانوند به سمت چپ پرید و پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد، به تیمش برای کسب نتیجه تساوی مقابل قهرمان اروپا الهام بخشید. با یک جستجوی ساده در گوگل می توان اطلاعات بیشتری از قهرمان جدید ایران پیدا کرد.»

از دست رفتن پنالتی لیونل مسی مقابل ایسلند، درخواست پیراهن کریستیانو رونالدو توسط داور بازی پرتغال و مراکش، لباس های تیم ملی نیجریه، حرکت جنجالی و غیر اخلاقی رابی ویلیامز خواننده سرشناس در مراسم افتتاحیه، اشکهای سرخیو راموس بعد از حذف اسپانیا مقابل روسیه، حذف سنگال به خاطر کارت زرد، هت تریک رونالدو مقابل اسپانیا، حرکت عجیب بازیکن بلژیک بعد از گل به انگلیس و برخورد توپ به تیرک و سرش، اشتباه دروازه بان فرانسه مقابل کرواسی در دیدار فینال و ... از دیگر لحظات تاریخی که نشریه تلگراف به آن اشاره کرده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی کریستیانو رونالدو علیرضا بیرانوند پنالتی رونالدو به بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس

در بازی مقابل سپاهان هم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری | علیرضا بیرانوند استوری جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند همچنان نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و از این رو در جدال سرنوشت ساز مقابل سپاهان، امیررضا رفیعی جوان دروازه سرخ پوشان خواهد بود. حالا علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از دروازه بان جوان تیم پرسپولیس حمایت کرده است:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!