Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:39:08 GMT

سیاست رئال در تابستان 2018؛ خرید کهکشانی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۰۱۲۷

سیاست رئال در تابستان 2018؛ خرید کهکشانی ممنوع!

رادیو اسپانیا مدعی شد که رئال مادرید در تابستان پیش رو قصد خرید هیچ بازیکن کهکشانی را نخواهد داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین خرید بزرگ رئال مادرید در تابستان ها، به سال 2014 بازمی‌گردد، جایی که آنها خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی موناکو را با 80 میلیون یورو جذب کردند و پس از آن، مسئولین رئال نگرش دیگری به نقل و انتقالات داشته اند و همواره سعی کرده اند با کمترین هزینه، بهترین بازیکنان را جذب کنند که این موضوع در مورد برخی خرید ها مثل تونی کروس صدق می‌کند و در مورد برخی خرید ها مثل دنی سبایوس، آنطور که باید جواب نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با جدایی کریستیانو رونالدو از جمع سپیدپوشان، رئال وارد مسیر جدیدی خواهد شد. رونالدو در 9 سال اخیر، آمار گلزنی خیره کننده ای برای رئال داشته و خط حمله این تیم را تضمین می‌کرد. او در این مدت، 4 توپ طلا در رئال به دست آورد ولی در نهایت در این تابستان از جمع سپیدپوشان جدا شد و به یوونتوس پیوست.

 

 

 

شایعات بسیاری در مورد جانشین احتمالی رونالدو شنیده می‌شود. بسیاری معتقدند نیمار که رئال مدت‌هاست در پی جذب اوست و یکی از دلایلی که با رونالدو تمدید نکرد، حضور نیمار در فصل آینده بود، جدی ترین گزینه رئال است. پس از او کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه دیگر گزینه جدی رئال است که سپیدپوشان شرایط او را نیز به دقت زیر نظر دارند. با این حال این دو خرید هزینه بسیار زیادی روی دست رئال مادرید خواهند گذاشت و سپیدپوشان باید برای یک خرید بزرگ خود را آماده کنند.

 

 

 

همچنین ادن هازارد نیز پس از پایان جام جهانی، از تمایلش برای جدایی از چلسی و پیوستن به تیمی که به آن علاقه مند است صحبت کرد. کارشناسان بر این باور هستند که تیم مورد علاقه او رئال مادرید است و با این صحبت ها او سعی داشته به سپیدپوشان در این رابطه گرا بدهد. هری کین نیز مدتی است در فهرست خرید رئال مادرید قرار دارد ولی قیمت بسیار بالای او تا به اینجا مانع شده است.

 

با وجود تمام صحبت‌های مطرح شده درباره گزینه های رئال در نقل و انتقالات تابستانی، رادیو اسپانیا معتقد است که رئال خرید کهکشانی در تابستان انجام نخواهد داد. در حقیقت، سپیدپوشان  تمایلی به جذب این ستاره ها ندارند و می‌خواهند به بازیکنان فعلی خود اعتماد کنند.

 

 

 

پس از رونالدو، بار خط حمله رئال بر دوش گرت بیل خواهد بود و ستاره ولزی در صورتی که مصدوم نشود، بارها نشان داده که توانایی این را دارد جای رونالدو را در خط حمله پر کند. اما مصدومیت بلای جان او در زمان حضورش در رئال بوده و در مقاطع بسیاری او را از میادین به دور نگه داشته است.

 

اما رئال برای جانشینی رونالدو، در نظر دارد که مارکو آسنسیو را به کار بگیرد. ستاره اسپانیایی که مورد توجه باشگاه های بسیاری قرار دارد، در تیم لوپتگی ماندنی خواهد شد و این احتمال وجود دارد که لوپتگی نیز به جای خرید یک بازیکن کهکشانی، او را به جای رونالدو بازی بدهد.

 

ادن هازارد کیلیان امباپه چلسی نیمار رئال مادرید پاری سن ژرمن مارکو آسنسیو گرت بیل تیم ملی برزیل برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد کیلیان امباپه چلسی نیمار رئال مادرید پاری سن ژرمن مارکو آسنسیو گرت بیل تیم ملی برزیل برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا