Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:08:53 GMT

تامین سوخت ژنراتورهای استان بوشهر مشکل ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۵۹۶

تامین سوخت ژنراتورهای استان بوشهر مشکل ندارد

مهرداد بیوکی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به قطعی مکرر برق، دستگاه هایی که دارای ژنراتورهای برق هستند می توانند با طی کردن مسیر قانونی از طریق سیستم و دادن اطلاعات مورد نیاز نسبت به دریافت سهمیه سوخت خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: براساس دستورالعمل موجود تقاضای تامین سوخت همه ژنراتورهای موجود در استان بدون هیچ مشکلی تنها با طی کردن روال قانونی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیوکی اضافه کرد: روزانه یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت گاز در استان بوشهر مصرف می شود که از این میزان 900هزار لیتر در حمل و نقل جاده ای و 900 هزارلیتر مربوطبه بخش صنعت است.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر برق حمل و نقل صنعت گاز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه

اکرمی مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات گفت: از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سرگرفته شده است، اما همچنان مشکل تامین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

تامین خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که بعلت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تامین می‌شود و این شرکت توان رقابت با دیگر شرکت‌ها را ندارد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه هم گفت: ما از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی افزود: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر، و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه