Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:10:55 GMT

وقتی خبرنگار فاکس پوتین را به چالش کشید+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۶۵۴

وقتی خبرنگار فاکس پوتین را به چالش کشید+ عکس

خبرنگار فاکس نیوز در اقدامی جنجالی حین مصاحبه با ولادیمیر پوتین، لیستی از افسران اطلاعاتی روسیه را که اخیرا وزارت دادگستری واشنگتن علیه آنها اعلام جرم کرد، برای رئیس‌جمهوری روسیه آورد اما پوتین به آن دست نزد.

به گزارش ایسنا، کریس والاس، خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز دوشنبه در پایتخت فنلاند با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مصاحبه داشت که اندکی پس از کنفرانس خبری مشترک او با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین تاکید کرد کشورش هرگز در امور داخلی آمریکا مداخله نکرده است، چه برسد به انتخابات.

در این مصاحبه ۳۵ دقیقه‌ای، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که هیچ مدرکی علیه خانواده ترامپ در اختیار ندارد و هرگونه مداخله در رقابت انتخاباتی سال ۲۰۱۶ را رد کرد.

در همین حین خبرنگار فاکس نیوز پوتین را درباره اعلام جرم وزارت دادگستری آمریکا علیه ۱۲ افسر روس سوال‌پیچ کرد که به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم شدند. پس از آن کریس والاس تلاش کرد تا برگه‌های کیفرخواست را به دست پوتین بدهد اما رئیس‌جمهوری روسیه پوزخندی زد و دستش را به سمت میزی تکان داد که در کنارش قرار داشت. او از والاس خواست تا برگه‌ها را روی آن میز قرار دهد.

 

سه روز پیش از دیدار پوتین و ترامپ، وزارت دادگستری آمریکا ١٢ مامور امنیتی روسیه را به هک کمیته ملی حزب دموکرات در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ متهم و علیه آنها اعلام جرم کرد.

راد روزنستاین، معاون وزیر دادگستری آمریکا ضمن اعلام این خبر گفت که این ۱۲ فرد که ماموران یکی از نهادهای اطلاعاتی ارتش روسیه هستند، به دزدی اطلاعات کاربری ایمیل‌های حزب دموکرات و ارسال بدافزار اقدام کرده‌اند.

این اعلام جرم علیه ماموران روس در جریان تحقیقات رابرت مولر انجام شده است. مولر بازرس ویژه در زمینه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا است. در جریان این تحقیقات تاکنون علیه ۲۰ فرد از جمله چند چهره نزدیک به ترامپ اعلام جرم شده است.

در ادامه رهبر روسیه به خبرنگار فاکس همچنین گفت: مداخله در امور داخلی ایالات متحده! آیا واقعا فکر می‌کنید که کسی از جانب کشور روسیه می‌تواند در انتخابات ایالات متحده دخالت کرده و بر انتخاب میلیون‌ها آمریکایی تاثیر بگذارد؟ خیلی خنده‌دار است.

خبرنگار فاکس نیوز در بخش دیگری از مصاحبه‌ چالشی‌اش از پوتین پرسید که چرا تعداد زیادی از مخالفان رئیس‌جمهوری روسیه در نهایت یا کشته می‌شوند یا تا پای مرگ پیش می‌روند. او به عنوان نمونه به مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه سابق روسیه و کشته شدن بوریس نمتسوف، از مخالف سیاسی پوتین در نزدیکی کرملین اشاره کرد.

پوتین در پاسخ گفت: "خب، همه ما رقبای سیاسی زیادی داریم. کاملا مطمئنم که دونالد ترامپ هم رقبای سیاسی زیادی دارد."

در این لحظه والاس گفت: "اما آنها کشته نمی‌شوند." پوتین اما گفت: "خب‌، نه همیشه. خب، آیا تا به حال روسای جمهور در ایالات متحده کشته نشدند؟ فراموش کردید؟ جان‌اف‌کندی در روسیه ترور شد یا آمریکا؟ یا مثلا آقای کینگ؟"

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: و دیگر اینکه چه اتفاقی میان پلیس و جامعه مدنی و حتی برخی از گروه‌های قومی می‌افتد؟ خب این اتفاقی است که در خاک آمریکا رخ می‌دهد. همه ما یک سری مشکلات داخلی مربوط به خودمان را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پوتين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد