Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:22:31 GMT

عظمت و اقتدار کشور به برکت خون شهیدان است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۵۷۷۰

عظمت و اقتدار کشور به برکت خون شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرویز ولی زاده ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثار گران آموزش‌وپرورش سراسر کشور، افزود: خدمت در امور ایثار گران با سایر نهادها فرق دارد چراکه این نهاد بانام شهیدان منور شده است.

وی جایگاه شهیدان را بسیار بلندمرتبه دانست و اظهار کرد: به‌تبع جایگاه و منزلت خانواده شهیدان بسیار رفیع و بلندمرتبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری  بابیان اینکه بعد از ۴۰ سال بازهم نام و یاد شهیدان همچنان باقی است، افزود: علت ماندگار شدن نام شهیدان این است که شهیدان در نزد خداوند جایگاه بسیار رفیعی دارند.

ولی زاده تأکید کرد: اگر نام شهیدان زنده است به خاطر این است که روحیه ایثار و شهادت در جامعه ما همچنان وجود دارد و روز به‌روز تقویت می‌شود.

وی افزود: این اقتداری که ما به رخ دنیا می‌کشیم به برکت خون شهیدان است و ما امن‌ترین کشور دنیا راداریم.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه عظمت و اقتدار کشور ما روزبه روز بیشتر می‌شود، افزود: این عزت به خاطر نثار خون شهیدان بوده است و برای همیشه هم این اقتدار پابرجا است.

ولی زاده ابراز کرد: ما مدیون شهیدان و خانواده معظم شهدا هستیم و باید یاد و نام شهیدان برای همیشه زنده و جاوید بماند و باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم و تازنده هستند موردتکریم قرار دهیم.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: آیندگان باید بدانند که امنیت امروز به‌راحتی به‌دست نیامده است و جوانان زیادی جان خود را از برای امنیت این خاک از دست دادند بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تقویت شود.

کد خبر 4349393

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران مدارس یادواره شهیدان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور