Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@02:41:57 GMT

افت ۳۲۹ واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۳۰۶

صراط:

 شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۲۹ واحد کاهش به پله ۱۰۷ هزار و ۷۸۰ واحدی رسید.

به گزارش میزان در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۲۶ ریال در بیش از ۸۵ هزار و ۹۳۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۹۸ واحدی، شاخص آزاد شناور ۵۲۹ واحد، شاخص بازار اول ۳۹۹ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲ واحد و شاخص بازار دوم ۸۷ واحد رشد را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی پارس، سایپا، نفت و گاز و پتروشیمی تامین و بانک ملت با رشد و فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو با کاهش به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۵ واحدی، به پله ۱۲۰۹ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۰۲ هزار و ۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۹۵۴ ریال در بیش از ۱۲۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه کشاورزی و دامپروری بینالود، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان، گروه کاغذ پارس با روند صعودی و پتروشیمی غدیر پتروشیمی زاگرس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شاخص کل بورس اوراق بهادار معاملات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت و سطح ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحد در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد سه نماد فولاد، فملی و شپنا امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، فولاد و خزامیا پراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی ایستاد فجهان، خاور، مادیرا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

امروز گروه خودرو باد ارزش معاملاتی ۲۶۹ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در بورس سه نماد افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، سپر و کارین برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار