Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:51:26 GMT

زین الدین زیدان در یک قدمی بازگشت به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۲۸۹۸

سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه بازگشت به یوونتوس است. آفتاب‌‌نیوز : بر اساس گزارش‌های منتشرشده زین‌الدین زیدان در ماه اکتبر با باشگاه یوونتوس قراردادی امضا خواهد کرد تا به عنوان مشاور مدیر ورزشی تیم فوتبال یووه مشغول به کار شود.
زیدان که پس از دو فصل و نیم حضور در رئال مادرید و کسب ۹ عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف برای این تیم، در پایان فصل گذشته از سمت سرمربیگری کهکشانی‌ها استعفا کرد، در آخرین کنفرانس خبری‌اش در رئال مادرید گفته بود که فصل ۱۹-۲۰۱۸ مربیگری نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان در کارنامه‌اش سابقه بازی برای یوونتوس بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ دارد و با این تیم به عناوینی همچون دو عنوان قهرمانی در سری A. ایتالیا، یک عنوان قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک عنوان قهرمانی در سوپرجام اروپا دست یافت.عصرایران کد خبر: ۵۳۴۸۹۴ تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زیدان یونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود