Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@21:43:44 GMT

برپایی نمایشگاه دو روزه مد ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۳۹۲۲

برپایی نمایشگاه دو روزه مد ایرانی

 رویداد۲۴ نمایشگاه مد ایرانی به همت شیوا سیواریز مطابق ضوابط مجوز در محل "مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران" از تاریخ 28 تا 29 تیر ماه 1397 برگزار می­‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با شماره 09128354388 تماس بگیرند.

کارگروه سامانده مد و لباس کشور در راستای شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" و با هدف حمایت از طراحان داخلی و کاهش تصدی‌گری دولت و حمایت از بخش خصوصی اقدام به صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای مد و لباس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در راستای وظایف خود به متقاضیان (اشخاص حقیقی، حقوقی، طراحان و تولید کنندگان، صاحبان برند و سایر فعالان این عرصه)، با اخذ صلاحیت های مندرج در ماده 2 آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی، مصوب، 30/10/1385، مجوز اجرا صادر می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مد لباس نمایشگاه طراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه منوره و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای احد شب گذشته در مسجد شجره حاضر شده و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه مکرمه شدند.

گفتنی است یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه مکرمه شد و این دو کاروان اولین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور