Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد: در این طرح هیچ چیز از اختیارت استان ها کاسته نخواهد شد، بلکه اختیارات سازمان مرکزی به مناطق، سپس به مراکز واگذار می شود.
وی تصریح کرد: برهمین اساس با افزایش اختیار مراکز وضعیت سیستم با چابک سازی، سرعت و ارتقای کمی و کیفی عملکرد آموزش عالی در حوزه پیام نور مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده یادآور شد: تفویض اختیار برخی فعالیت ها و سیاست های دانشگاه پیام نور به منطقه و مراکز به هیچ وجه باعث ضعف در جایگاه های استان ها نخواهد نیست.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همراه با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر 2 روزه به شهرکرد به بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری می پردازند.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش عالی آموزش و تحقیقات مجلس چهارمحال و بختیاری دانشگاه پیام نور شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر از تهران به حج می‌روند؟

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران با اعلام اینکه سهمیه حج استان تهران در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۵ هزار نفر است، از آغاز اعزام این زائران از ۲۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمدرضا حاجی‌علیزاده به ایسنا گفت: در استان تهران و شهرستان‌های تابعه حدود ۱۵ هزار زائر در قالب ۱۰۶ کاروان به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند، که ۶۲ کاروان «مدینه قبل» و ۴۴ کاروان «مدینه بعد» خواهند بود.

به گفته سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران،  نخستین پرواز کاروان‌های «مدینه قبل» از ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و پروازهای کاروان‌های «مدینه بعد» نیز از ۴ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

حاجی علیزاده افزود: پروازهای برگشت کاروان‌های حج تهران احتمالا از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

سهمیه حج ایران امسال بیش از ۸۷ هزار نفر تعیین شده است که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد