Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مدرس مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که نمایشگاه نقاشی دیجیتال با عنوان «امام مهربانی ها » در کاشمر گشایش می‌یابد، افزود: این نمایشگاه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر زیارتگاه شهید مدرس(ره)، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی گشایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه این نمایشگاه از 24 تیر تا اول مردادماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است، اظهار کرد: در نمایشگاه نقاشی دیجیتال آثار هنرمند «مرتضی هاشم آبادی» با موضوعات القاب امام رضا(ع) و تصاویر شهدای مدافع حرم به نمایش گذاشته شده است.
مدرس مقدم گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در استان با همکاری مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان برپا شده است.
وی در ادامه از گشایش دو نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی دیگر با حضور مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی در کاشمر خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت دو نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با عنوان« مهر و قلم» در محل باغ دانش کاشمر گشایش یافت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر عنوان کرد: بیش از 30 اثر خوشنویسی و نقاشی هنرمند خوشنویس محسن زحمتکش و هنرمند نقاش سارا شجاعی در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی بیان کرد: آثار خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق با محوریت امام رئوف و دو اثر این هنرمند خوشنویس که به جشنواره بین‌المللی آیات راه یافته در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با اشاره به اینکه نقطه حائز اهمیت در حاشیه برپایی این دو نمایشگاه هنری، برگزاری هشت کارگاه زنده هنرمندان است، عنوان کرد: این کارگاه‌ها شامل معرق کاری، خوشنویسی و نقاشی است که هر شب هنرمندان هر رشته با حضور در محل خانه دانش به کار مشغول می‌شوند و هنر خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

نشست ادبی سرو کشور

مدرس مقدم بیان کرد: علاوه براین در دهه کرامت اولین نشست انجمن ادبی سرو کشور در کاشمر توسط اداره میراث فرهنگی روز پنج شنبه 28 تیرماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با اشاره به اینکه این دو نمایشگاه تا پایان دهه کرامت صبح و عصر پذیرای بازدید کنندگان است، اظهار کرد: در حاشیه برپایی این دو نمایشگاه هنری، هشت کارگاه زنده هنرمندان شامل تذهیب و نگارگری، قلم زنی، سفالگری و نقش برجسته، معرق کاری، خوشنویسی، رودوزی‌های سنتی، طراحی و سیاه قلم، نقاشی و چرم دست‌دوز برگزار می‌شود که هر شب هنرمندان هر رشته با حضور در محل خانه دانش به کار مشغول شده و هنر خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها کاشمر هنر قرآنی دهه کرامت جذب گردشگر خوشنویسی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جشنواره سرود فجر

نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیر اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی