Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها جزئیات زمان تسویه حساب وام‌های دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه‌ای زمان تسویه حساب وام‌های دانشجویی را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه شامل: دانشجویان ترم دهم کارشناسی، دانشجویان ترم ششم ارشد و دانشجویان ترم دهم دکتری که هنوز در حال تحصیل بوده یا فارغ التحصیل شده‌اند، ولی هنوز جهت دریافت دفترچه اقساط وام‌های خود اقدام ننموده‌اند، لازم است قبل از تاریخ ۳۰ شهریور ۹۷ جهت قسط‌بندی و واریز ۱۰ درصد بدهی خود اقدام کنند تا دفترچه قسط با اقساط ۶۰ ماه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چنانچه بعد از تاریخ مذکور برای تسویه وام‌های خود اقدام کنند مشمول بخشنامه اخیر صندوق رفاه دانشجویان قرار گرفته در نتیجه تاریخ پایان تحصیل‌شان در سایت صندوق رفاه به‌صورت اتوماتیک ۳۱ شهریور ۹۷ ثبت شده و دفترچه اقساط ۳۶ ماهه برای دانشجویان مشمول صادر خواهد شد که شروع اولین سر رسید قسط آنان یک مهر ۹۷ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم