Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۳ هزار کارگاه تولیدی فعال در استان کرمان وجود دارند که لیست بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنند گفت: ۱۰۸ هزار خانوار در استان کرمان مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی حسینی امروز در آئین افتتاحیه شعبه اقماری تامین اجتماعی شهر اختیار‌آباد با تبریک دهه کرامت اظهار‌داشت: حضور تامین اجتماعی در هر منطقه نشان از توسعه خدمات نظام اسلامی است و مردم نیاز به خدمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولین در هر رده سازمانی در راستای خدمت به مردم باید تلاش کنند و رهبر انقلاب فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است گفت: در استان کرمان در سال‌های اخیر حدود ده شعبه اقماری تامین اجتماعی در جای جای استان راه‌اندازی شده و تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی این شعب، تامین اجتماعی را به نزدیکترین محل زندگی مردم و حتی به خانه‌های آنها ببریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز با استفاده از خدمات غیرحضوری مردم می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند و اصلا نیازی به مراجعه به شعب تامین اجتماعی نیست افزود: در استان کرمان بالغ بر 43 هزار کارفرما وجود دارد که در این 43 هزار کارگاه تولیدی فعال بالغ بر 308 هزار نفر نیروی انسانی مشغول به‌کار هستند.

وی بیان کرد: بر اساس قانون هر که در قبال مزد در جایی مشغول به کار است باید بیمه تامین اجتماعی شود و پوشش بیمه‌ای در هر جایی که وجود دارد، می‌تواند آرامش اجتماعی و رفاه اجتماعی به ارمغان بیاورد که در استان کرمان در هر ماه بالغ بر 130 میلیارد تومان مستمری بازنشستگی توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه در شهر اختیارآباد با داشتن 450 مستمری‌بگیر ماهانه 700 میلیون تومان مستمری پرداخت می‌شود گفت: بیمه، تامین معیشت را به‌وجود می‌آورد و شرایط بیمه شدن تامین اجتماعی شرایط آسانی است و حتی اگر فرد شاغل هم نباشد، می‌تواند نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه شود و آینده خود را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان 108 هزار خانوار مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند افزود: بیمه تامین اجتماعی 18 نوع خدمت علاوه بر خدمات درمانی به افراد زیرپوشش خود ارائه می‌دهد و سعی کردیم نحوه استفاده از خدمات تامین اجتماعی را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان یادآور شد: روزی با حضور بازرسان تامین اجتماعی نیروها فرار می‌کردند اما امروز از حضور بازرسان توسط کارفرما و کارگر استقبال می‌شود و تامین اجتماعی سازمانی برای دستگیری از افراد در دوران کهنسالی و از کارافتادگی است.

وی با تشریح خدمات تامین اجتماعی در استان کرمان و توسعه آن در مناطق محروم گفت: در استان کرمان بالغ بر 7 هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی شدند و شایسته است خیرین در این حوزه ورود کنند.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل