Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما در این نشست رئیس سازمان حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس /انتقال ونشر فرهنگ متعالی دفاع مقدس به نسل کنونی را مهمترین هدف کنگره های بزرگداشت شهدا  دانست و گفت :تداوم مسیر ایثار وشهادت تضمین کننده امنیت وارامش و بقای نظام جمهوری اسلامی  است

سردار حق طلب/ روحیه ایثار ،تلاش جهاد گونه و شهادت طلبی را نسخه نجاتبخش کشور در مقابل مشکلات امروز عنوان کرد و افزود :اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بر طرف کننده این مشکلات  است

 وی مردمی بودن بر گزاری کنگره شهدا را رکن اصلی دانست و  افزود  تلاش شده در همه زمینه ها ی کنگره شهدا مردم ایفا کننده نقش اصلی باشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان هم سه اصل خدمت به مردم /تربیت نسلهای بعد از شهدا و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت را اهداف اصلی کنگره شهدا  برشمرد و بر گزاری کنگره شهدا می تواند ضمن باز خوانی ایثار گری شهدا وتجلیل از انان / الگوهای ارزشمند شخصیت شهدا را برای نسل جوان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اقای ملانوری سرپرست معاون سیاسی وامنیتی استاندار کرمان هم  بر گزاری کنگره شهدا را فرصتی برای باز خوانی فرهنگ ایثار وشهادت دانست  و گفت :انچه امروز ایران اسلامی را به یک کشور مقتدر وبلند اوازه تبدیل کرده است ثمره خون شهدا است .

سردار اسدی رئیس تیم بازرسی قرار گاه خاتم الانبیا سپاه هم گفت :فرهنگ ایثار وشهادت است که در چهل سال گذشته انقلاب ونظام اسلام را بیمه کرده است .

.در این نشست  اقایان پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس  و بختیاری نماینده مردم  بافت-رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی هم از امادگی مجمع نمایندگان استان برای همکاری موثر برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان خبر دادند

 کنگره 6500 شهید استان کرمان  روزهای پایانی بهمن امسال  در کرمان بر گزار خواهد شد .

 

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کنگره شهدا دفاع مقدس ایثار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 6094402 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد