Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@00:05:50 GMT

آوار ساختمانی در خیابان 35 متری گلستان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۸۱۸۵

آوار ساختمانی در خیابان 35 متری گلستان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آوار در خیابان سوسن آبادی خبر داد و گفت: حادثه تلفات جانی نداشت.

ایران آنلاین / جلال ملکی اظهار داشت:ساعت ۱۶:۴۱ ظهر امروز (چهارشنبه) یک مورد حادثه ریزش آوار ساختمانی مسکونی در خیابان ۳۵ متری گلستان، خیابان سوسن آبادی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران بخش زیادی از آن را تخریب کرده بودند و کارگران مشغول تخریب پله‌های ساختمان بودند که یکباره تمام ساختمان تخریب می‌شود و ۴ کارگر در زیر آوار گرفتار می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: قبل از اینکه آتش نشان‌ها به محل حادثه برسند، افرادی که در محل حضور داشتند تقریبا کارگران را از زیر آوار خارج کرده بودند.

ملکی گفت: هر چهار کارگر که سن آن‌ها بین ۲۰ تا ۳۵ سال بود، زنده از زیر آوار خارج شدند. البته وضعیت ۲ نفر نسبت به بقیه وخیم‌تر بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها محل را جستجو کردند و بعد از اینکه مطمئن شدند کسی زیر آوار نیست، محل را تحویل مالک دادند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد