Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومي بيمه آسيا؛ دکتر ابراهيم کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا با استناد به گزارش ارائه شده به مجمع و سهامداران، با تأکيد بر روند رو به رشد توليد حق بيمه در سال 1396، گفت: توليد حق بيمه در سال 1396 بالغ بر35038میلیارد ريال شد که با در نظر گرفتن الگوی ساختار پرتفوی بیمه ای، نسبت به سال 1395 با 27درصد رشد همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


                                                                                                                                                                           
مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به افزايش19درصدي پرداخت خسارت در سال 1396، اظهار داشت: شرکت بيمه آسيا در سال 1396 بالغ بر 22501میلیارد ريال خسارت به بيمه گذاران خود و زيان ديدگان پرداخت کرده است.
                                                                                                                                                                                                                                                                      
نايب رئيس هيأت مديره بيمه آسيا با تصريح نسبت خسارت64درصدي بيمه آسيا در سال 1396، بيان داشت: اتخاذ تدابیر و سیاست های شرکت در جهت افزایش فروش بیمه نامه با اتکا بر شبکه گسترده و قدرتمند فروش،اعمال مدیریت و ارزیابی ریسک و تعیین حق بیمه متناسب با ریسک مورد پذیرش،کنترل و نظارت داخلی و استفاده از کارشناسان مجرب و حرفه ای در زمینه کارشناسی صدور و خسارت و جلب رضایت بیمه گذاران و سایر ذینفعان ،دلايل کاهش 4درصدی نسبت خسارت در سال 1396 در مقایسه با سال1395 مي باشد.
                                                                                                                                                              
مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به سهم 10/6(ده و شش دهم) درصدي بيمه آسيا از کل بازار بيمه و 15/7(پانزده و هفت دهم) درصدي از بازار بيمه خصوصي کشور اظهار اميدواري کرد که روند رو به رشد سهم بيمه آسيا از صنعت بيمه کشور در سال 1397 همچنان ادامه داشته باشد.
 
در ادامه داود سرایی،مدیر امور مالی  با ارائه دلايل و مستندات ،پاسخگوي بندهاي گزارش حسابرس بود.
 
تصويب صورت هاي مالي سال 1396 بيمه آسيا به اتفاق آراي حاضرين بخش بعدي مجمع عمومي عادي ساليانه بيمه آسيا بود که در ادامه براساس مصوبه مجمع مقرر شد مبلغ100ريال سود به ازاي هر سهم بين سهامداران تقسيم شود.
 
انتخاب حسابرس و بازرس قانوني و تعيين روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهي هاي بيمه آسيا بخش پاياني مجمع بود که براساس آن سازمان حسابرسي به عنوان حسابرس و بازرس قانوني و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثيرالانتشار برای درج آگهي هاي بيمه آسيا تعيين شدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست مجمع عمومی بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم

دبیر  اجلاس گفت: فناوری‌های جدید و نوظهور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش بنیان، مشارکت اتاق‌های بازرگانی در تحقق اهداف توسعه پایدار، همکاری‌های گردشگری با هدف ایجاد آسیایی منسجم‌تر و توانمندتر، کشاورزی امنیت غذایی در آسیا از دیدگاه بخش خصوصی از موضوعات این نشست‌ها می‌باشد.

امیر کشانی افزود:کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا بیش از ۳۵ درصد تولید ناخالص دنیا را به خود اختصاص دادند که با این نشست‌ها می‌توان ظرفیت شبکه سازی اقتصاد را بیش از پیش گسترش داد.

او  گفت: ۳۵ کشور آسیایی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا است که از سال پیش ریاست این مجمع به عهده ایران گذاشته شده است.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (Asia Cooperation Dialogue) با هدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در «چاآم» تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

ایران نیز در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ بعنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده کشورمان است.

کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات عربی متحده، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین، عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا ACD هستند.

این اجلاس از روز گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲