Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد روز چهارشنبه با حضور در بیت آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با وی دیدار کرد.

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است

 آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار با تاکید بر اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، اظهار داشت: در این راستا باید مسئله جذب جوانان در نماز جمعه همواره مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه سنگر فرهنگی است، عنوان کرد: نماز جمعه سنگر جهاد، مقاومت و ایستادگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نماز جمعه دشمن شکن است، تصریح کرد: باید به دنبال کیفیت بخشیدن به نماز جمعه باشیم.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه خطبه های نماز جمعه باید دارای محتوا باشد، گفت: محتوای خطبه های نماز جمعه باید مطالب علمی، جذاب و روشنگر باشد.

بروجرد شهر فرزانگان است و همواره دارای شخصیت های دینی و علمی برجسته ای بوده است

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت بخشی در نماز جمعه، تصریح کرد: در شرایط فعلی نیازمند به این هستیم که نماز جمعه را به عنوان پایگاه دفاع از نظام اسلامی و مقابله با سلطه جهانی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرستان بروجرد مرکز علم، دانش، جهاد و شهادت بوده است، گفت: بروجرد شهر فرزانگان است و همواره دارای شخصیت های دینی و علمی فراوان و برجسته ای بوده است.

ائمه جمعه پیام آوران امید و اتحاد در جامعه

آیت الله میرعمادی همچنین از ائمه جمعه به عنوان پیام آوران امید و اتحاد در جامعه یاد کرد و افزود: ائمه جمعه مطالبه گران منویات مقام معظم رهبری و همچنین مدافعان حقوق مردم هستند.

وی با اشاره به جایگاه نماز جمعه در طرح مسائل و مشکلات مردم، بر لزوم نشاط‌بخشی و جذب جوانان به نماز جمعه تأکید کرد و گفت:‌ نماز جمعه محور همه عبادات و آرام‌بخش دل‌هاست.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ضمن تشریح برکات اجتماعی، سیاسی و فردی نماز جمعه، یادآور شد: همچنین نماز جمعه محل اجتماع مسلمانان است و جامعه اسلامی برای دست یافتن به رشد، توسعه، انسجام و اتحاد باید به نماز جمعه اهمیت دهد.

آیت الله میرعمادی همچنین نماز جمعه را صحنه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام دانست و گفت: برگزاری این فریضه سیاسی الهی به جماعت نمایشی از وحدت و اتحاد مسلمانان و تجلیگاه انسجام امت اسلامی است.

کد خبر 4351095

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بروجرد خرم آباد سیدعلی حسینی نماینده ولی فقیه در لرستان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز دهه کرامت مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان