Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی است که شاهد افزایش بی‌سابقه خودروهای مسافرکش در ارومیه هستیم که سبب لطمه به کسب‌وکار تاکسی های قدیمی شده و زندگی را برای تاکسی داران سخت کرده است. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ارومیه، بنا بر اظهارات تاکسیداران، همه روزه تعدادی از مسافرکشها از شهرستان‌های تابعه آذربایجان غربی با ماشین‌های شخصی برای مسافرکشی به ارومیه آمده و شب نیز به شهر خود باز می‌گردند و این موضوع یکی از عمده‌ترین دلایل ناکافی بودن درآمد تاکسی‌ داران ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر دلایل رکود در کار و کاسبی تاکسی‌ها در ارومیه، نبود مسافر، کم بودن کرایه‌ها در بعضی از مسیرها، سوار کردن خارج‌ از مسیر رانندگان اتوبوس است.

این روزها بیکاری رانندگان تاکسی در ارومیه به‌قدری افزایش‌یافته که اغلب به برپایی دورهمی ها در زیر پل‌های این شهر می‌پردازند و  با انجام بازی‌هایی هم چون شطرنج، منچ و"سه دوز"در انتظار رسیدن نوبت برای حمل 4 مسافر روزگار سپری می‌کنند.

گوشه‌هایی از صف کشیدن تاکسی‌های بدون مسافر ارومیه را  زیر برخی پلها و تقاطع های این شهر از زاویه دوربین عکاس تسنیم ملاحظه می‌کنید.

عکس: میلاد طاهری

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم

یکی از روش هایی که برای متوقف کردن خودروهای خاطی و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ریل هایی است که کف خیابان پهن می شوند و با شیوه های مختلف خودرو را متوقف می کنند. یکی از این ریل ها با استفاده از توری، لاستیک خودروی خاطی را قفل کرده و موجب توقف آن می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی