Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا رادفر امروز در۲۵امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با انتقادات تند از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی که توجهی به حضور جدی در جلسات ندارند بشکل جدی خواستار تغییر طرز فکر مسئولان و توجه به ارائه گزارش عملکرد و احترام به حاضران در جلسات و نشست ها شد.
رادفر امروز برخلاف رویه آرام قبلی خود، تیغ تند انتقاداتش را به سمت دستگاه‌های اجرایی بی‌تفاوت نشانه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادفر گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر شعبه بانک ملی در استان آذربایجان غربی باید پاسخگوی غیبت خود و نداشتن نماینده در این جلسه باشند چرا حاضرین جلسه باید بابت برخی مدیران معطل شوند!!
وی ادامه داد: اگر مدیری در جلسه ستاد ساماندهی نباشد، معاون یا کارشناس هم نیاید زیرا مدیرکل باید در جلسه حضور پیدا کند تا مشکلات جوانان را حل کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: مساله جوانان به قدری دارای اهمیت است که انتظار می رود مدیران شخصا در جلسات ستاد حضور داشته باشند؛ از جلسه آتی ستاد حضور نماینده یا کارشناس به نیابت از شخص مدیر قابل قبول نیست.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی معاون سیاسی امنیتی استاندار مدیران رادفر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد