Web Analytics Made Easy - Statcounter

بکر برزیلی با لیورپول قرارداد امضا کرد تا گرانترین دروازه‌بان تاریخ جهان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آلیسون بکر پس از یک فصل فوق العاده در رم مد نظر باشگاه های بزرگی قرار گرفت. دروازه بان برزیلی در نهایت ایتالیا را ترک کرد و به لیورپول پیوست. ارزش قرارداد او ۶۲.۵ میلیون یورو است.

آلیسون ۲۵ ساله چهارشنبه به انگلیس سفر کرد تا در تست های پزشکی لیورپول شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این قرارداد بکر گرانترین دروازه بان تاریخ جهان شد.

قرارداد او نسبت به انتقال جانلوئیجی بوفون به یوونتوس در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۰ میلیون بیشتر ارزش دارد.

صحبت های دروازه بان برزیلی پس از امضای قرارداد در سایت باشگاه جدیدش منتشر شد. او گفت: خیلی خوشحال هستم. رویایم به حقیقت پیوست و برای تیم بزرگی که همیشه به دنبال پیروزی است بازی خواهم کرد. در زندگی و دوران ورزشی ام این یک گام بزرگ محسوب می شود. با تمام وجود برای لیورپول بازی خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام الیسون بکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد