Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، فعال حقوقی عربستانی و مخالف رژیم سعودی، تاکید کرد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با بازداشت گسترده مخالفان، چهره واقعی خود را نشان داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، یحیی عسیری در مصاحبه با این شبکه گفت: مسئولان سعودی از نظارت سازمان‌های حقوقی می‌ترسند، زیرا می‌خواهند چیز‌های زیادی از جمله سرکوب زندانیان را، از این سازمان‌ها پنهان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسیری افزود: احمد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی خواستار بهبود بخشیدن وجهه کشور است، باید اصلاحات داخلی واقعی صورت دهد و سرکوبگری را متوقف کند. محمد بن سلمان با تبلیغات به دنبال برقراری روابط خوب با دولت دونالد ترامپ و ترسیم وجهه خوبی از خود در خارج عربستان بود، اما با بازداشت‌های اخیر، این وجهه را نابود کرد و چهره واقعی خود را نشان داد.
وی خاطر نشان کرد: به مسئولان سعودی توصیه می‌کنیم که به دنبال آشتی و اصلاحات واقعی باشند. در غیر این صورت، با بحران‌های شدیدتری در صحنه داخلی روبرو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بن سلمان بازداشت مخالفان ترامپ سعودي وليعهد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند