Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > سالن و نمایشگاه اصلی موزه‌ی «طبیعت و حیات وحش ایران، دارآباد»، با نصب تجهیزات لازم بازگشایی شد.

گفتني است نصب اين تجهيزات، به‌منظور فراهم‌سازي وضعيت مناسب براي نگه‌داري از حيوانات زنده لازم بود كه با انجام اين كار، درهاي موزه دوباره به روي بازديدكنندگان باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط‌عمومي شهرداري منطقه‌ي يک تهران، دکتر مجيد نوائيان، مدير موزه‌ي دارآباد با اعلام اين خبر گفت: «به‌خاطر تعميرات و نصب دستگاه‌هاي تهويه و تجهيزات سرمايشي و گرمايشي جديد و فضاسازي مناسب در بخش نمايشگاهي موزه، اين قسمت مدت کوتاهي تعطيل بود، اما بلافاصله پس از اتمام کار با چيدمان جديد و تغييراتي در نمونه‌ها، موزه بازگشايي شد.»

مدير موزه‌ي طبيعت و حيات وحش دارآباد گفت: «سيستم تهويه‌ي موزه به‌منظور صرفه‌جويي و بهينه‌سازي مصرف انرژي و هم‌چنين ايجاد وضعيت مناسب براي نگه‌داري حيوانات زنده در فضاي بسته، نيازمند تعويض و جايگزيني بود که اقدامات لازم انجام و سيستم «مولتي وي» با ظرفيت 800‌هزار تن شامل 30 دستگاه پنل روکار و توکار، از تازه‌ترين سيستم‌هاي تهويه، در اين مكان نصب و راه‌اندازي شد.»

به گفته‌ي نوائيان «اين موزه با توجه به رسالت عظيم فرهنگي، آموزشي و زيست‌محيطيِ خود همواره تلاش مي‌كند بيش‌ترين خدمات و امکانات ممکن را براي بازديد دوست‌داران طبيعت و حيات‌وحش ايجاد كند، از اين‌رو با اعمال تغييرات مثبت توانسته است تعداد بازديدهاي خود را افزايش دهد.»

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام به‌منظور بازديد گروهي و يا دريافت اطلاعات بيش‌تر مي‌توانند با شماره‌‌‌هاي 22290002 و 22829992 تماس بگيرند.

 

 

عكس: حامد خورشيدي/ آژانس عكس همشهري

در همین زمینه: جشنواره‌ی ‌پویانمایی تهران فراخوان داد کارگاه‌های تابستانی شعر و داستان این‌بار شما جام بگیرید اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمن نویسندگان انتخاب شدند بفرمایید به شهر اسباب‌بازی‌ها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)