Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزشی دختران کشور. (الهه پورحسین/ باشگاه خبرنگاران) مراسم یادبود عباس امیرانتظام. (امین جلالی/ایرنا) سمپوزیوم «دماوند ۲۰۱۸» به مناسبت بزرگداشت 175 سالگرد اولین صعود اروپایی قله دماوند توسط یکی از کوهنوردان اتریشی. (محمد بابایی/ایرنا) مسابقات سنگ نوردی دختران نونهال کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رضا قادری/ایرنا) لیگ برتر فوتسال - دیدار تیم های فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز. (محسن بخشنده/ایرنا) گردهمایی خودروهای کلاسیک در تهران. (ایرنا) مسابقات بوکس قهرمانی استان تهران . (پیام پارسایی/باشگاه خبرنگاران) نمایش نورپردازی هزارتوی زمان بر پیکره برج آزادی. (زهیر صیدانلو/فارس) دیدار نهایی لیگ یک بیسبال قهرمانی کشور . (پیام پارسایی/باشگاه خبرنگاران) مراسم ختم پدر رضا افتخاری مدیر‌عامل سابق باشگاه استقلال . (محمد جواد خادم حسینی/برنا) نمایش "ریچارد" در تالار وحدت . (مریم قهرمانزاده/هنرآنلاین) سخنرانی ترزا می، نخست وزیر انگلستان در بلفاست، ایرلند شمالی. (گتی ایماژ) بازگشت شهروندان محاصره شده در دو روستای شیعه نشین فوعه و کفریا به مناطق تحت کنترل دولت سوریه در استان حلب. (ای اف پی) آنگلا مرکل و سخنگوی او استفان سایبرت در کنفرانس مطبوعاتی سالانه در برلین. (ای پی) نمایندگان مجلس امارات در حال عبور از سالن کاخ ریاست جمهوری در حین دیدار رئیس جمهور چین با مقامات عمارات امارات متحده عربی. (ای اف پی) لورنزو و ریکو، از گروه رپ فرانسه در چهل و سومین فستیوال پالو در نین، سوییس. (ایی پی ای) خسارت گردباد به خانه‌های آیووا، ایالات متحده آمریکا. (یو اس ای تو دی) دومین سالگرد یادبود روزنامه نگار روسی تبار در کیف، اوکراین. گروهی از میمون های لانگور در جنگل‌های پوشکر، هند. (ای اف پی)

منبع: فرارو

کلیدواژه: امروز به روایت تصویر عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هلث دی نیوز، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد