Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جابجایی فرمانده سپاه "شایعه" است، تاکید کرد: فعلا به هیچ وجه جابجایی و تغییر فرمانده سپاه در برنامه نیست.

ردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره شایعات مطرح شده در خصوص احتمال جابجایی سرلشکر جعفری از سمت فرماندهی کل سپاه گفت: بعضی‌ها شایعه کرده‌اند که فرمانده محترم کل سپاه ممکن است از سمت فرماندهی جابجا شوند، اینها همگی شایعه است و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعلا به هیچ وجه چنین جابجایی و تغییری در برنامه نیست. حتما شایعه هم، کار و اقدام خوبی نیست چرا که مسئول و فرمانده و بدنه را سست می‌کند و این، قطعا مانع کار است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه حتما باید جلوی این شایعات را گرفت، اظهار داشت: شایعه درست کردن هیچ فایده ‌ای ندارد چرا که هر چیزی اصول و روش خود را داشته و از طریق همین روش و اصول همه چیز پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ممکن است در میان خودی‌ها هم کسانی باشند که چنین شایعاتی را از روی غفلت مطرح می‌کنند، تصریح کرد: البته دیگران از جمله رسانه‌های معاند و ضدنظام هم مشخصاً با مقاصد و رویکرد خاص خودشان در اینگونه شایعات می‌دمند، شایعاتی که مربوط به نیروهای مسلح، سپاه و نهادهایی است که اثربخشی زیادی دارند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار شیرازی فرمانده سپاه سرلشکر جعفری رئیس دفتر رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت