Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:56:58 GMT

تدوین «زندگی از نو» تمام شد/ آغاز صداگذاری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۴۴۲۴

تدوین «زندگی از نو» تمام شد/ آغاز صداگذاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مهدی شفیعی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» گفت: با اتمام کار تدوین، این اثر در مرحله صدا گذاری و انتخاب قرار گرفته است. همچنین تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان (شهر تالش) انجام شده است.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد هنرمندانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه به کارگردانی علی محمد قاسمی برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اقتصاد می پردازد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از نویسندگان اولیه فیلمنامه آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی، بازنویسی فیلمنامه: مریم امینی،  مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و مهرداد دادگری، تدوین: علی اصغر صائبی.

کد خبر 4352761 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا کیانیان سریال ایرانی علیرضا خمسه تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه سریال ایرانی کنسرت موسیقی سینمای آمریکا برنامه تلویزیونی رادیو تلویزیون خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت