Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:45:32 GMT

اتفاق عجیب در فوتبال تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۷۶۴۴

در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر تنها نام دو تیم ماشین‌سازی و گسترش فولاد جابه‌جا خواهد شد و تغییری در بازیکنان این دو تیم اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مالک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتورسازی را هم خریداری کرد. از طرفی زنوزی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را هم در لیگ دسته یک در اختیار داشت اما این تیم را به رسول خطیبی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی اینجا بود که زنوزی نمی توانست با دو تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد. به همین علت مالکیت باشگاه ماشین سازی را از خطیبی پس گرفت و گسترش فولاد تبریز را به او واگذار کرد.

ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که تصمیم گرفته شد تا اسم دو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد با یکدیگر جا به جا شوند تا رسول خطیبی با ماشین سازی در لیگ برتر حضور پیدا کند. این تغییر اسم به این علت بود که جا به جایی امتیاز تیم‌ها بین لیگ برتر و لیگ دسته یک ممنوع است.

بازیکنانی که فصل قبل با گسترش فولاد در لیگ برتر بازی می‌کردند قرار است در این فصل با لباس ماشین سازی در لیگ برتر توپ بزنند. بازیکنان فصل قبل ماشین سازی در لیگ دسته یک هم با اسم گسترش فولاد در لیگ یک باقی می مانند.

ماشین‌سازی جایگزین گسترش فولاد در لیگ برتر

مالک گسترش فولاد تصمیم گرفت امتیاز این تیم آبی پوش تبریزی به نام قدیمی فوتبال آذربایجان، ماشین‌سازی منتقل شود.

در پی جلسه امروز رسول خطیبی و جمعی از پیشکسوتان فوتبال تبریز با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد، زنوزی امتیاز حضور گسترش فولاد در لیگ برتر را به ماشین سازی واگذار کرد؛ نامی که یادآور روزهای قدیمی و پُر افتخار فوتبال تبریز است و البته در دو فصل گذشته حضوری نه چندان موفق در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک داشته است.

رسول خطیبی که پیش از این به عنوان مالک باشگاه ماشین سازی معرفی شده بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: همانطور که آقای زنوزی هواداران تراکتورسازی را با حضورش در این باشگاه خوشحال کرد، حالا تصمیم گرفت طرفداران ماشین سازی را هم خوشحال کند، این لطف را انجام داد و امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی منتقل کرد.

او در باره کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی گفت: در این زمینه آقای زنوزی تصمیم خواهد گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال تبریز گسترش فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

کد خبر 848181 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود