Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@02:55:59 GMT

فرار پسر حاکم «فجیره» به قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۸۸۳۷

فرار پسر حاکم «فجیره» به قطر

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «شیخ راشد بن حمد الصرافی» دومین پسر حاکم «فجیره» امارات متحده عربی درپی مخالفت های خود با حاکمان ابوظبی به قطر گریخت.
به گزارش «نیویورک تایمز»شیخ راشد 31 ساله اولین عضو از خاندان حاکم بر امارت است که پس از 47 سال به دلیل اختلافات پیش آمده به یک کشور عربی می گریزد.

شیخ راشد که 16 ماه مه وارد دوحه شد با متهم کردن حاکمان اماراتی به اخاذی و پولشویی گفت: " من اولین عضو خاندان حاکم هستم که از امارات خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به زودی همه چیز را برملا خواهم کرد."

شیخ راشدبا بیان این که شمار کشته شدگان اماراتی در جنگ با یمن به مراتب بیشتر از رقم یکصد نفری است که اعلام شده، از بروز تنش و اختلاف میان سران حاکم بر امارات درخصوص یمن خبر داد.

شیخ راشد دومین پسر فرماندار فجیره، 31 ساله و دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه «مترو پولیتن لندن»است. او به عنوان رییس « اداره فرهنگ و اطلاعات » در «فجیره » در جلسات شورای ریاست جمهوری شرکت داشت .

امارات متحده عربی قطر عربستان سعودی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امارات متحده عربی قطر عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!

مجید علیاری گل بسیار مهمی را مقابل استقلال زد.

طرفداری | مجید علیاری مقابل استقلال گلزنی کرد.

تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که در در دقایق ابتدایی مسابقه آبی پوشان تهرانی حسابی توسط تیم محمد ربیعی غافلگیر شدند. در دقیقه 6 مسابقه ضد حمله سریعی برای بازیکنان ذوب آهن شکل گرفت.

مجید علیاری در فاصله 60 متری از دروازه تیم استقلال، توپ را برداشت و هر دو مدافع استقلال یعنی روزبه چشمی و ایمان سلیمی جا ماندند و مجید علیاری با یک ضربه زیبا، دروازه آبی پوشان را باز کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران