Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در صفحه توئیترش به سند جدیدی که «اف‌بی‌آی» درباره فساد اخلاقی او به دست آورده واکنش نشان داد. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه به گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌ها درباره اینکه «اف‌بی‌آی» فایلی از مکالمه او با وکیلش در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک معشوقه سابقش در اختیار دارد واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه گزارش داده بود «مایکل کوهن» وکیل ترامپ یکی از مکالمه های تلفنی خود با ترامپ قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا را به صورت مخفیانه ضبط کرده و این مکالمه تلفنی هم اکنون در اختیار پلیس فدرال آمریکا قرار دارد.

این فایل صوتی حاوی مکالمه ترامپ و وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به «کارن مک داگل» مدل نشریات غیراخلاقی است که مدعی است ترامپ با او رابطه جنسی داشته است. «اف‌‌بی‌آی» این فایل را در جریان حمله به دفتر کار و منزل «کوهن» در فروردین‌ماه سال جاری به دست آورده است. 

ترامپ در توئیتر نوشت: «قابل درک نیست که حاکمیت (دمدمه‌های صبح) به دفتر کار یک وکیل یورش ببرد، چنین چیزی تقریباً به گوشمان نخورده است. این یکی حتی غیرقابل‌ درک‌تر است که وکیلی صدای مشتری‌اش را ضبط کند؛ این هم چیزی است که اصلاً به گوشمان نخورده و احتمالاً غیرقانونی هم هست. خبر خوش اینکه رئیس‌جمهور محبوب شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.»

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه نوشته بود «کوهن» که زمانی رازدار ترامپ در نزدیک‌ترین مسائل خصوصی و زندگی شخصی‌اش بود، اکنون با توجه به احتمال همکاری‌اش با دادستان‌ها در این پرونده علیه ترامپ هر چه بیشتر و بیشتر برای او خطر به شمار می‌رود.  

پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره پرداخت حق السکوت به چندین زن می باشد که ادعا کرده‌اند با رئیس جمهور آمریکا رابطه نامشروع داشته‌اند. اف‌بی‌آی می‌خواهد بداند آیا ترامپ با انجام این کار قوانین فدرال مربوط به ستادهای انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر. 

ترامپ پیش از این گفته بود که از پرداخت شدن این پول‌ها به این زن‌ها خبر نداشته است اما فاش شدن این فایل صوتی این اظهارات رئیس جمهور آمریکا را زیر سوال برده و وی را متهم به دروغگویی کرده است.

«مک داگل» که مدل نشریات غیر اخلاقی است اعلام کرده در سال 2006، هنگامی که دونالد ترامپ با سومین همسرش «ملانیا» زندگی می‌کرده و چند ماهی از تولد پسرشان «بارون» می‌گذشته به مدت 10 ماه با او رابطه جنسی داشته است. ترامپ در هنگام مبارزات انتخاباتی قصد داشته با پرداخت حق‌السکوت به زنانی مانند «مک‌داگل» از افشاگری‌های آنها علیه فساد اخلاقی‌اش جلوگیری کند.

انتهای پیام/

R36444/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، " دی یو پی" (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.
رهبر پیشین حزب اتحادگرای " دی یو پی" در ایرلند شمالی و همسرش، فعلا با قید وثیقه آزادند.
رهبر پیشین حزب " دی یو پی"، امروز به همراه همسرش الینور دونالدسون (Eleanor Donaldson) در دادگاه حاضر شد که این خانم نیز به همان اتهام ها، تحت پیگرد پلیس قرار دارد. این چندمین نماینده مجلس انگلیس است که فسادش افشا شده است.
به نوشته دیلی میرور، جفری دونالدسون، در ماه مارس و در پی آشکار شدن اتهامات علیه وی، از رهبری حزبش کناره گرفت و این حزب، عضویت او را معلق کرد. جفری دونالدسون نماینده منتخب مردم در حوزه "لاگان ولی" (Lagan Valley) در مجمع قانونگذاری ایرلند شمالی است. این روزنامه نوشت جفری دونالدسون، حدود ۴۰ سال در سیاست سابقه دارد و از ژوئیه ۲۰۲۱، رهبر حزب " دی یو پی" شده بود.
حزب دی یو پی مدتی هم متحد حزب حاکم محافظه کار انگلیس شد تا این حزب بتواند اکثریت مجلس بو به طبع آن دولت را در اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد