Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@04:54:50 GMT

آزادسازی ۱۲ روستا و شهرک در ریف جنوبی قنیطره

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۰۰۶۱

نیروهای ارتش سوریه که بر بیش از ۹۰ درصد درعا واقع در جنوب سوریه مسلط شده‌اند، حالا خود را در آستانه پاکسازی استان  قنیطره همجوار جولان اشغالی می‌بینند.

تلویزیون دولتی سوریه  درباره ادامه پیشروی‌های ارتش گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه امروز شنبه موفق شدند ۱۲ شهرک و روستا را در ریف جنوبی قنیطره آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه ۱۲ روستا و شهرک‌ «نبع الصخر، المربعات، المنیطحات، مجدولیا،کوم الباشا، عین الباشا، أم باطنه، ممتنة، رسم الخوالی، رسم الحلبی، زبیدة، المشیرفه، الیرزن» را آزاد کنند.

پیشروی سریع ارتش سوریه در محورهای جنوبی طی چند روز گذشته و در نتیجه فروپاشی صفوف گروه‌های تروریستی، باعث آزادسازی چندین روستا و شهرک در ریف شمال غربی درعا و ریف قنیطره شده است.

این پیشروی سریع و پیروزی‌های پیاپی ارتش، گروه‌های تروریستی را مجبور کرده تا با توافق انتقال از جنوب به شمال سوریه موافقت کنند.

استاندار قنیطره دیروز جمعه اعلام کرد که تروریست‌ها از این استان خارج شدند و دولت تاکنون 45 اتوبوس را آماده کرده است.

تروریستهای حاضر در قنیطره که در نزدیکی منطقه جولان اشغالی حضور دارند، روز پنجشنبه توافق با دولت سوریه را پذیرفتند تا به استان ادلب منتقل شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه دولت اتوبوس دولت سوریه سوریه آزادسازی ریف جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو