Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای از همه روش‌ها برای رفع سوء‌تفاهم‌ها و حل مسائل به نحوی که فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود، بهره جست و این مسیر را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز ملجس ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بیان کرد: در دوره‌ای بسیار حساس از تاریخ انقلاب قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم از جهات بین‌المللی و هم از بعد مولفه‌های منطقه‌ای و هم وضعیت اقتصادی داخلی کشور در شرایطی قرار داریم که در تحلیل شرایط و یافتن راه‌حل‌ها به همه این ابعاد سه‌گانه باید توجه تام داشت.

وی در ادامه گفت: از جهت بین‌المللی ملت ایران در جریان هستند که با همه خصومتی که آمریکا پس از انقلاب علیه ملت ایران روا داشت، اما در موضوع هسته‌ای زمانی که ایالات متحده پیشنهادات مذاکره برای حل مساله را از طریق یکی از کشورهای منطقه ارائه نمود بعد از طی مراحلی برای ساماندهی پایه‌های گفت‌وگو که یکی از آنها پذیرش غنی‌سازی در ایران بود، ایران پذیرفت که مذاکرات در قالب ۱+۵ انجام پذیرد تا در این گفت‌وگوها تحریم‌ها برداشته شود و مسیر مورد تایید آژانس از نظر فناوری هسته‌ای فراهم گردد. پس از دو سال مذاکره توافقی حاصل شد و تا به امروز که بیش از ۱۲ گزارش از آژانس صادر شده است ایران متعهدانه عمل کرده است، اما آمریکا از ابتدا با تعلل و کم‌کاری به تعهدات خود عمل نکرد تا در دوره ریاست جمهوری فعلی که به کلی از توافق خارج شد.

لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای از همه روش‌ها برای رفع سوء‌تفاهم‌ها و حل مسائل به نحوی که فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود، بهره جست و این مسیر را ادامه می‌دهد، اما به نظر می رسد که وارد مرحله‌ای جدیدی شده‌ایم و جوهره آن این است که طرف مقابل تصور دارد که با فشار اقتصادی می‌تواند خواسته نامعقول و سلطه‌طلبانه خود را بر ملت ایران تحمیل کند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رييس مجلس شورای اسلامی علي لاريجاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد