Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:14:33 GMT

پیکر مطهر یک شهید در سنندج تشییع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۵۷۹۸

پیکر مطهر یک شهید در سنندج تشییع شد

سنندج - ایرنا - پیکر پاک و مطهر یک شهید حادثه حمله تروریستی بامداد شنبه 30 تیر به پایگاه نظامی در مرز مریوان روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده ها معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی در سنندج تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قانع کرم‌ ویسه از شهدای حمله تروریستی روز گذشته، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب برگزار و سپس در قطعه شهدای آرامستان بهشت محمدی در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین که با نواختن مارش نظامی از سوی رزم نوازان لشگر 28 کردستان همراه بود، اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند.
برخی از تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند - ای گل پرپر شده هدیه به رهبر شده - شهید راه قرآن منزل نو مبارک - مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق و مرگ بر اسراییل پیکر مطهر این شهید گلگون کفن را از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب بر روی دستان خود تشییع کردند.
همزمان با این مراسم پیکر پاک سه شهید دیگر این حمله تروریستی در شهرستان قروه برگزار شد.
پیکر پاک و مطهر هفت شهید اهل مریوان نیز عصر شنبه بر دوش مردم شهید پرور این شهرستان از محل میدان شهید فهمیده به سمت میدان سپاه و مزار شهدا تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، در درگیری مسلحانه بامداد روز گذشته (شنبه 30 تیر ) در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.
10 نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است، هفت شهید اهل مریوان، یک شهید اهل سنندج و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه هستند.
این پایگاه که در منطقه ای سخت گذر واقع شده بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و بر اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیروهای نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیدند.
گروهک ترویستی پژاک این حمله را بر عهده گرفته است.
3034/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حمله تروريستي تشييع شهيد بهشت محمدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079845 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»