Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این آموزشگاهها به منظور توسعه مهارت آموزی در حوزه های صنایع پوشاک، صنایع چوب، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و مراقبتهای زیبایی از امروز رسما فعالیت خود را مراکز شهرستانها آغاز کردند.
مدیرکل آموز فنی و حرفه ای استان در مراسم افتتاح آموزشگاه پوشاک گفت:واگذاری فعالیتهای حرفه آموزی به بخش خصوصی از برنامه های این اداره کل در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی است که با افتتاح 27 آموزشگاه جدید، تعداد آموزشگاههای آزاد استان به 162 آموزشگاه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشایند بازار محوری را اولویت راه اندازی آموزشگاهها دانست و افزود:این آموزشگاهها همراه و همکار ما در مهارت آموزی هستند و آموزشها به نحوی است که کارآموز را آماده ورود به بازار کار می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خراسان جنوبی مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای